حق مسلم ما

بهمن ۱۷، ۱۳۹۲

همشهریان امام خمینی , مهتاب ساوجی را در ایتالیا بقتل رسانده اند

چرا جوانان ایرانی نمی توانند در داخل ایران تحصیل کنند ؟ چرا جوانان ایرانی برای ادامه تحصیل باید روانه فرنگستان شوند ؟ این دستاورد نظام اسلامی است . روح الله خمینی یک هندی زاده ای بود که از دین سو استفاده کرد و تا خود ملعونش زنده بود , هزاران هزار جوان بیگناه ایرانی را کشت . و حالا همشهریان و اسلافش نه تنها در داخل ایران بلکه در خارج از ایران جوانان ایرانی را به بهانه واحی میکشند .
مهتاب ساوجی ۲۹ ساله دانشجوی طراحی لباس مقیم میلان کشته شده است. یک هفته پیش جسد برهنه او ۴۰۰ کیلومتر دورتر در آبهای ونیز یافت شده بود. پزشکی قانونی علت مرگ را خفگی اعلام کرده اما گفته که مهتاب ۲۴ ساعت بعد از خفگی به داخل آب انداخته شده بوده زیرا اثری از آب در ریه های او یافت نشده است.

به علت نبودن مدارک شناسایی همراه مقتول، برای پلیس نزدیک به ۱ هفته زمان برده است تا نهایتا هویت مقتول را شناسایی کند. پس از گزارش دوستان مقتول به پلیس در میلان مبنی بر اینکه او را چندین روز است که ندیده اند پلیس نهایتا متوجه میشود که شخص گم شده در میلان همان مقتول یافته شده در ونیز است و در نتیجه بلافاصله هم اتاقی های مقتول را که یک پسر و دختر هندی ۲۹ و ۳۰ ساله بوده اند را بازداشت میکند. پلیس معتقد است که مقتول به دلیل عدم پذیرش درخواست های جنسی هم اتاقی هایش توسط آنها به قتل رسیده است. همسایه ها تایید کرده اند که گهگاه صدای بگو مگو و پرتاب اشیاء در خانه را شنیده اند. متهمان اعتراف کرده اند که پس از خفه کردن مقتول او را در یک چمدان مسافرتی گذاشته و به امید اینکه جسد به دریا برود او را ۴۰۰ کیلومتر با قطار به ونیز منتقل کرده و نهایتا در آب انداخته اند. همچنین تصاویر پسر و دختر هندی متهم به قتل در حال حمل یک چمدان بزرگ توسط دوربین های مدار بسته شهر ونیز به دست آمده است.