حق مسلم ما

اردیبهشت ۲۵، ۱۳۹۲

مرکب انتخابات 24 خردا امسال , خون من , اشکان , سهراب , شبنم , ترانه و.... است !

.... بخاطر دفاع از خواسته شما در عنفوان جوانی به دیار باقی شتافتیم . کسانی که به آنها رای میدهید همان موتور سوارانی هستند که برای حفظ منافع خودشان ما را به رگبار بستند , کاندیداهای امسال شما با سکوت چهارساله خودشان مهر تائید بر قتل عام ناجوانمردانه ما زدند و برای حفظ منافع خودشان و خانواده محترمشان از پایمالی خون ما طفره رفتند . آنها که امروز در لیست انتصابی قرار دارند یا خودشان قاتل اند یا همکار قاتل بوده اند و یا با خانه نشینی , سکوت  و یا اندک سخنان پوپولیستی در برابر ولی امر دیکتاتورهای جهان , خود رای را تایید کردند . چهار سال قبل با همین شوق و اشتیاق امروزی شما پای صندوقها رفتیم , یا نرفتیم اما بعد از اعلام نتایج در کنار شما به تقلب اعتراض کردیم و کشته شدیم .بدانید که برای رای دادن از خیابانی عبور میکنید که خون ما را به ناحق در بستر ان ریختند و حال به آن جنایات افتخار میکنند . رای شما رای به نظام اسلامی است و هرکس بیاید اوضاع بهتر نخواهد شد که در این سی و پنچ ساله تجربه کرده ایم .

رای شما هیچ تاثیری ندارد , آنچه دیکتاتور عظمی بخواهد همان میشود و صندوقهای آرا قبل از شمارش معدوم خواهد شد . مشایی , قالیباف , ولایتی , جلیلی و هاشمی و... دستشان تا آرنج به خون جوانان بیگناه ایران آغشته است . این حضرات سی و چند سال است که بر شما حاکم اند و اگر قرار بود گلی به سرتان بزنند تا حالا زده بودند . چه هاشمی قاتل بیاید و چه مشایی رمال و آدمکش و چه تروریست بین المللی مثل ولایتی یا معتادی مثل حداد هیچ فرقی به حال شما نخواهد داشت . اصل نظام مشکل دارد و با رای دادن و پای صندوق رفتن به نظامی رای میدهیم که جز جرم و جنایت کاری نداشته است . جلیلی و لنکرانی در همان مکتبی درس خوانده اند که لاجوردی و قالیباف و فلاحیان .
رای امروز شما مثل رای دیروز ما بی ارزش است , هر کس بیاید در وضعیت معیشتی شما تغییری حاصل نخواهد شد چرا که اسلام و نظام اسلامی اصلاح ناشدنی است . اگر صدام , بن علی و قذافی و اسد اصلاح شدند , سید علی و علی اکبر و سعید و محمد باقر هم اصلاح خواهند شد .
دیکتاتور, دیکتاتور است و رای دادن در نظام دیکتاتوری تایید دیکتاتور است . بروید و بد را از بدتر انتخاب کنید , حال من خوبست ! اشکان و ترانه و سهراب هم خوبند و سلام می رسانند به میرحسین و مهدی زندانی .