حق مسلم ما

شهریور ۲۲، ۱۳۹۱

ولی امر مسلمین جهان مسئول حمله مسلمانان به سفارتهای آمریکا در مصر و لیبی !


بار دیگر مسلمانان جهان جنایت آفریدند . بار دیگر مسلمانان جهان به تبعیت از ولی امر مسلمین جهان حضرت امام سید علی حسینی خامنه ای ( 3ص ) با دیدن فیلمی تحریک شدند و به ندای رهبرش که ولی امر مسلمین است لبیک گفتند . مسلمانان مصر و لیبی با دیدن فیلمی در مورد محمد ( بخشی  از فیلم را در  زیر همین مطلب می توانید ببینید ) به سفارتخانه های آمریکا در این دو کشور حمله کردند و به قتل و تجاوز و تخریب پرداختند .
چند ماه قبل مسلمانان با اطاعت از امامشان در تهران از دیوار سفارت بریتانیا بالا رفتند و جنایت آفریدند .
اخوان المسلمین که مستقیما زیر نظر ولی امر مسلمین جهان در بخش بزرگی از خاورمیانه و افریقا فعالیت میکند , بازوی مخرب و محرکه اسلام است .
چگونه میتواند کسی که صبح تا شام صدها بار در مطبوعات و رسانه هایش بعنوان ولی امر مسلمین جهان مورد خطاب قرار میگیرد , در این جنایات نقشی نداشته باشد .؟
به مردم غیر مسلمان جهان اعلام میکنیم , مادامی که ولی امر مسلمین جهان به بمب اتمی دسترسی یابد , دیگر حرف از حمله به فلان سفارتخانه نخواهد بود , به خانه های شما حمله خواهند کرد این تروریستهای مسلمان احمق که نوادگان محمد هستند ! به زنان و دخترانتان تجاوز خواهند کرد تا توله های اسلامی بدنیا آوردند و بر نوادگان محمد اضافه شود ! مردانتان را به نوکری و پسرانتان را به غلامی و غلامبارگی خواهند گرفت که غلامبارگی سنت رسول الله است .