حق مسلم ما

دی ۲۸، ۱۳۹۰

من چه کشوری هستم ؟ چه نظامی دارم ؟ چه دولتی بر من حاکم است ؟

واقعا من چه کشوری هستم ؟ ( بیاد درس حساب دوران ابتدایی ... من چه عددی هستم )
اقتصاد کشورم ! توسط , شیطان بزرگ و استعمارگر پیر شناور است , اگر تحریمم کنند ارزش پولم در چند ثانیه سقوط میکند , اگر حرف از تحریم بزنند تورمم به چهل و پنجاه و شاید هفتاد میرسد ! هر روز یکنفر میلیاردی اختلاس میکنه و نا پدید میشه ! صبح ارزش پولم یک به چهارده هزار پول شیطان است و شب یک به هجده هزار !
اجتماع کشورم ! عجیب و غریب است ,  طرف تا دیروز نور چشم بوده و عزیز دردانه , امروز که گفته کرم خرما از خودشه , تبدیل شده به دشمن ! تا دیروز رئیس جمهور محبوب  بوده , حالا عطسه زده شده عامل بیگانه ! تا دیروز یار امام بوده و مشاور یاران امام  امروز آش رشته خورده و ترش کرده شده فتنه گر و عامل استکبار !
امنیت کشورم ! اگر با روسری نازکتر بیام بیرون هزار تا مامور منو بازخواست میکنند و به پاسگاه میکشونند , بدشون نمی آید با آبروی خانوادگی من بازی کنند و اینده منو فلج کنند , اما خیلی راحت موساد سوار موتور میشه میاد یک بمب آهنربایی می چسپونه به یک پژوی خاکستری بعد هم برمیگرده ور دل صهیونیستها , آمریکای جهانخوار میاد توی پادگان نظامی و یک انفجار ملاردی درست میکنه و بعد هم میره ور دل شیطان بزرگ , همه کشور های همسایه یا مواد مخدر به من صادر میکنند یا موجب اغفال دختران کم بضاعت من میشن یا اقوام منو بر علیه من تحریک میکنند ! منافقین راحت میان توی تظاهرات و با تفنگ بسیجی میکشند ! از پژاک و جندالله و کرد و ترک و لر و بلو چ و شاهدوست و جمهوری خواه و کمونیست و... هیچی نگم بهتره !
عدالت کشورم ! یکی از موکلینش قانونی دفاع میکنه به هشت سال زندان محکوم میشه ! یکی سه هزار میلیارد دزدی میکنه براش نوشابه هم باز میکنند ! اگه مورد تجاوز جنسی قرار بگیرم و تن بدم به اون میشم فاحشه و علی السلام نیستم و باید سنگسار بشم , اگه طرف رو ناک اوت کنم و کشته بشه میشم قاتل و باید اعدام بشم ! یکی کور میشه باید قصاص کنن اما یکی کشته میشه طرف رو می بخشند ! یارو همه دریای خزر رو بخشیده به روسیه راست راست راه میره , یکی گفته از آقا هم میشه پرسید الان یکساله در حصر خانگی است و ... چی بگم . یکی تو کنکور تقلب میکنه ممنوع التحصیل میشه  دائم , اون یکی توی انتخابات تقلب میکنه میشه رئیس جمهور  !
دین و مذهب کشورم ! اگه بهایی باشی که هیچ , درویش گنابادی باشی که تمومی , زرتشتی و کلیمی و آشوری و ... باشی مرخصی ! حتی اگه مسلمون باشی و شیعه نباشی که واجب القتلی و همکار دشمن ! اونقدر دین و ایمان کشورم محکم است که چند تار مو و یک ساق پا ستونهای دینی اسلامی اش را به لرزه می اندازد !
فرهنگ و هنر کشورم ! یا باید مثل سلحشور و مدیری و افتخاری و شریفی نیا ... باشی که هر چه دلت میخواهد بکنی و حمایتت کنند یا باید یک گوشه ساکت و ارام بنشینی و یا ترک وطن کنی ! فرهنگ و هنر کشور من فقط سی سال قدمت دارد و نه بیشتر ؟ ! اگر هم یکوقت از دستشان در رفت و یک اثر هنری خودشان فرستادند اروپا و آمریکا برای جشنواره و ... خیلی خوشحال نباش که بزودی از خجالتت در می ایند  !
ورزش کشورم ! در ورزش همگانی و عمومی که فقط مذکرین میتوانند حضور داشته باشند و در ورزش قهرمانی هم فقط و فقط کسانی که دلال آشنا دارند یا سفارش از مسئولین و مدیران , چی بگم !


من چه کشوری هستم ؟ شیطان بزرگ - استعمارگر پیر - صهیونیست نامرد - توضیحات بالا کامل نیست نمی شود حدس زد