حق مسلم ما

دی ۲۹، ۱۳۹۰

گلشیفته


تقریبا سی نفر از مشهور ترین چهره های سیاسی- ورزشی- هنری وکتکی تا کنون در مورد لخت شدن گلشیفته اظهار نظر کرده اند


1- خامنه ای: دشمن تمام تلاشش را مصروف کرده و مخفی هم نکرده و گفته است که میخواهیم گلشیفته را بدون لباس روی صحنه آورد و اینگونه به مجاهدین راه خدا دهن کجی کند .


2- احمدی نژاد : بسم الله الرحمن ... یا ایها الذین امنو .... از ساعت چند منتظر گلشیفته بودین ... 6 ...7...8 ... الان ساعت چنده ؟ ؟؟؟؟ .... اصلا ما  گلشیفته نداریم که شما منتظرش باشید . شما میتوانید بیائید به کشور ما و ببینید که اصلا در کشور ما زن وجود ندارد . این تبلیغات صهیونیستها و لابیگری انها است . خودشون گلشیفته درست میکنند ! خودشون لختش میکنند بعد میندازند گردن همه ما برادران قاچاقچی .


3- رفسنجانی : رفتیم خدمت امام فرمودند اکبر زیرساختهای سازندگی کشور را طوری بساز که اگر دشمنان ایران گلشیفته را برهنه کردند  نتوانند هیچگونه صدمه ای به زیر ساختهای اسلامی بزنند.


4- خاتمی: این که گلشیفته لخت شده است بخشی از گفتگوی تمدنها است . اما ما این گفتگو را نمی خواهیم . نه اسلامی است نه عربی است نه قرآنی است . ما به مردمسارلاری دینی اعتقاد داریم که در ان برای زن یکجائی در نظر گرفتیم .


5- دکتر مددی  - سردار زارعی - ایت الله گلستانی - احمد رضا رادان  : آخی ... آخی جووون


6- علم الهدی ( امام جمعه مشهد ) :یعی چه که گلشیفته لخت و پتی  ایستاده ، واستا کنار اجاق گاز غذا پذی  توی خانه ات و شوهرداری کن . تو با این سن و سالی که داری اگر خوب شوهر داری میکردی الان هشتا بچه داشتی , اینا چه کاریه که میکنی ! خوبه لخت شدی توی نیشابور زلزله اومد . خوبه ... خوبه ... تو باعث و بانی این زلزله هستی !


7- فردوسی پور ( برنامه نود ) :در هفته گذشته حرف و حدیث زیادی در مورد گلشیفته و اصغر فرهادی بود . حالا در ادامه سعی میکنیم با پاریس تماس بگیریم و از خودشان بپرسیم که اصل قضیه چیه ؟ ضمنا اقای داورستانی هم در استدیو هستند که در مورد چگونگی لخت شدن  این خانم اظهار نظر کنند ! آقای داورستانی  اول فیلم را ببینیم بعد بگین قشنگ بود یا نه خطا بود یا نه ؟ ...اما اقا ی داورستانی روسری نداشت . خطا نیست . اون ممه هم دیده میشد ... خطا نیست .... همکاران یکبار دیگه آهسته این لخت شدن رو نشون بدین ... بله ...پس خدا رو شکر ختم به خیر شد ...


8- افشار ( گویند اخبار ) : در پی منویات مقام عظمی ولایت حضرت ایت الله سید علی حسینی خامنه ای و به پیشوایی بزرگ مرد شیعه جماران حضرت آیت الله خمینی قدس الله نفس الزکیه کاروان معترضان به بی حجابی و سکسوگرافی خانم گلشیفته با پای پیاده از قم عازم پاریس شدند تا با آرمانهای رهبر و امام خود میثاق مجدد ببندند.


9- فرهودی ( صدای امریکا ) : این خانم گلشیفته فراهانی از کشور انقلابی اسلامی اومدن یا این اشکال داره ؟


10- حسنی ( امام جمعه رضائیه ) : تو اگه راست میگی که گل شیفته هستی پس چرا نمیایی روی  نماز جمعه . اگر مسئولین یک زمین به او میدادند که کشاورزی کند او هم نمی رفت جلو فرنگی ها لخت بشه تا پول بگیره آون هم  با سر برخنه که روح امام زمان بدرد امد .


11- علی دایی ( مربی تیم ملی ) : ببخشید به من چه ربطی داره که ببخشید گلشیفته  در پاریس ببخشید لخت شده . من خودم ببخشید سالها در المان بودم یه گلشیفته لخت هم ببخشید ندیدم . .من خودم لخت سالها توپ زدم در امارات و اروپا. حالا ببخشید من از شما ببخشید یه سئوال دارم ببخشید ! ببخشید چه کسی و کجا و چرا ببخشید لخت شده ؟


12- احمد خاتمی (امام جمعه تهران ) : گلشیفته از بچه حزب الهی ها نیست , او با فتنه گران است ! اون پولها چی شد ؟ اینا برای غربی ها حال میدن تا اونا هم یه گوشه چشمی به اینها داشته باشند . اون پولها و دلارها چی شد ؟


13- مسعود ده نمکی (از لباس شخصی ها و مثلا کارگردان ): من ذاتا مخالف هستم با گلشیفته .، چون بی حیایی کرده اگه دستم به او برسه تیکه بزرگه اش گوشش است . در فیلم فقر و فحشا گفتم  برای رسیدن به فحشا باید از فقر بگذریم . این دختره فقیر شده برای امرار معاش تن داده به بی حیایی اسلامی.


14- ناصر اعتمادی ( رادیو فرانسه ) :پاریس گلشیفته را لخت کرد . روسیه به سوریه تفنگ داد . واتیکان برای قم نامه نوشت  . آمریکا به دنیا درس فرهنگی میدهد


15- تهمینه میلانی ( کارگردان ) : گلشیفته نماد یک زن معترض است که به اینگونه اعتراض مدنی خودش را در یک لوکیشن با پرسپکتیو شفاف نهادینه کرد .


16- هوشنگ امیر احمدی ( شورای ایرانی امریکایی ) : من دو بار به ایران رفتم و همه مردم به من تبریک گفتند بخاطر اینکه گلشیفته در پاریس لخت مادر زاد شده  بود .ایرانیان خوب بلد هستند که به چه کسی تبریک بگویند !


17- دکتر علیرضا نوری زاده ( روزنامه نگار سیاسی ) : بگذارید من اینطوری به فیلم نگاه کنم بهتر می بینم , اگه لخت نمی شد میگفتن نشده لابد بدنش زشته , حالا که شده در تهران آقایان میگن ما اهل مصالحه و مذاکره نیستیم ! من خودم در روزنامه الشرق الوسط الغرب گفتم که این لخت شدن از اون لخت شدن ها نیست !


18- سالومه ( سالی تاک من و تو ) :خوب این یعنی چه ؟ خوب این یعنی چه که یک نفر خودش لخت بشه ؟ یعنی که چه ؟ ...... من تلفنی با باخانوادش صحبت کردم  حالا گوش بدین ... .


19- فرنوش رام ( صدای اسرائیل ) : گلشیفته لخت ایستاد و این در حالی است که اسرائیل بیش از دو میلیون انسان را در یک ثانیه لخت میکند  و ما این فیلم را  به علامت حسن رفتار به فلسطینی ها میدهیم .


20- صادق زیبا کلام ( استاد دانشگاه ) : من چند بار مقاله نوشتم و بارها گفتم که این لخت شدن رنگ سرخ دارد اما هیچکس نه در داخل و نه در خارج به ان توجه ندارد . گلشیفته هم یکی مثل بقیه است رفت لخت شد  .


21- لاریجانی ( رئیس مجلس ) : گلشیفته باید اعدام گردد , این خواست مردم ایران است , فردا هم همه بر و بچه ها را می فرسیتیم برن از دیوار خانه باباش بالا و آن کنند که با سفارت بریتانیا کردیم . که این خواست مردم و ملت و امت اسلامی ایران است .


22- سردار رادان ( معاون رئیس پلیس ایران ) : طرح امنیت اجتماعی با قدرت بیشتر در داخل اجرا میشود تا کسانی مثل گلشیفته در خارج لخت نشوند . اگه بیاد ایران میبرمش کهریزک و همچین لختش میکنم که برا همشهری هاش تعریف کنه  .

23- قرائتی ( نهضت پیکار با بی سوادی ) : حدیث داریم که هروقت مالک اشتر میرفت خدمت امام و لخت میشد  ،  امام هم به او یک اشتر میداد . حالا تو ای گلشیفته رفتی برای  اون غربی ها لخت شدی  اشتر گرفتی !

24- حسین شریعتمداری ( کیهان ) : آمریکا نتوانسته با ما در برنامه اتمی به توافق برسد , و نتوانسته اقتصاد صهیونیستها را درست کند , و نتوانسته بریتانیا را در حمله به جزایر کومر با خود همراه کند , امده این دختر را در پاریس لخت کرده که مثلا پیام بفرستد برای خانم رجبی ! یا فاطمه خانم قند عسل آلیا !

25- حداد عادل ( رئیس مجلس قبلی ) : فقر فرهنگی باعث برهنگی فرهنگی میشود البته اگر بدستورات اسلام توجه شود می بینیم در هیچ جای قران اسمی از گلشیفته نیامده . من خودم سالی سه بار میروم لندن اما گلشیفته را ندیده ام .

26-توکلی ( مدیر سایت الف ) : من که توهین نمی کنم اما اگر از دستم بر می امد همچین  گلشیفته 
 را لخت میکردم که آقا لذت ببرند !

27- مطهری (نماینده مجلس) : یا گلشیفته خودش لخت شده , یا لختش کردن , ، ما گلشیفته را استیضاح میکنیم که این حق مجلس است  .