حق مسلم ما

آبان ۰۲، ۱۳۹۰

زنان اولین قربانیان انقلاب لیبی









مصطفی عبدالجلیل گفت که در دوران قذافی، داشتن چند زن ممنوع بود و در عوض طلاق آزاد، اما این قوانین از این پس معتبر نخواهند بود.
شرع اسلام قانون اصلی ماست! سه روز پس از کشته شدن معمر قذافی، مسئولان شورای ملی انتقالی لیبی که عملاً رهبری کشور را به دست گرفته‌اند، طی مراسمی، آزادی کامل لیبی را اعلام کردند.
بعد از حدود ده ماه درگیر و کشته شدن حدود 40 هزار نفر حالا می فهمیم که چرا در لیبی انقلاب شد . حالا معلوم میشه ناتو به کمک چه کسانی آمد .
زنان بیچاره لیبیایی , همسرانشان کشته شدند , پدرانشان مجروح و پسرانشان جنگیدند تا معمر را به زیر بکشند , یا کشته شدند یا مجروح . حالا پاداش این زنان لیبیایی توسط رهبران تند رو اسلامی داده شد .

اول از همه به پائین تنه زنان توجه کردند . مگر همین انقلابیون نمی گفتند قذافی حرمسرا دارد و گارد زنانه و ... هنوز نیامده زنان را قربانی کردند .
امروز در دانشگاه با همکلاسی هایم صحبت می کردم , بعضی اهل سوریه و عراق هستند ! آنها تا دیروز از مخالفان اسد بودند وکمپین راه می انداختند , اما امروز با دیدنشان و شنیدن حرفهایشان شوکه شدم . آنها می گفتند اگر بشار برود اولین قربانی زنان سوری خواهند بود . خلاصه همه صحبت ها این بود که تعدادی پیرمرد مسلمان فسیل که بعضا بیمار جنسی هستند و اکثرشون بی سواد , بعنوان شورای جایگزینی و شورای موقت و کمیته براندازی و ... در تمام کشورهای عربی با ایجاد تهیج و تخریب حکومت ها بدنبال برقراری حکومتهای ضد بشری ( مانند جمهوری اسلامی ایران ) هستند . این دانشجویان می گفتند نباید از مخالفین بشار و مخالفین عبد الله صالح حمایت کنیم . جالب تر از همه اینکه معتقد بودند تنها تونس میتواند راه به دمکراسی پیدا کند چون به گفته انها در هر منزل حداقل یک زن تحصیلکرده وجود دارد . این دسته گلی که جناب عبد الجلیل به آب داد می رود تا روند حرکتهای عربی را دگرگون کند و شاید بهار عرب را به پائیز عرب بدل کند .
این سخنان ابلهانه عبدالجلیل بد جوری جوامع تحصیلکرده عربی خصوصا زنان عرب را متحیر کرده است . جالب توجه اینکه بعضی ها می گفتند همین قذافی و بشار از خمینی بهتر است و ما نه دولت خمینی را می خواهیم و دنبال دولت ملا محمد عمر هستیم .
منهم حرفهایشان را گوش میکردم و خودم هم گیج شدم .
آیا واقعا مردم لیبی قذافی را کشتند تا به یک روح الله خمینی برسند ؟
آیا عبد الجلیل همان خمینی است ؟
آیا شورای انتقالی لیبی همان خمینی ها و بهشتی ها و بنی صدر ها و بازرگانها و ... هستند ؟
اگر چنین است , من اولین کسی هستم که رحلت جانسوز المعمر القذافی را به جامعه زنان لیبی تسلیت می گویم . مردم لیبی نمی داند چه خاکی برسرشان شده است . من به آنها گفتم این انقلاب برایتان یک شاهزاده سیف السلام قذافی درست کرد که هیچ خاصیتی برایتان نخواهد داشت و آنها سکوت کردند . این تنها چیزی بود که میشد گفت .



به نظر شما به زنان و دختران لیبیایی در این شرایط چه میشود گفت ؟ اینجا می توانید نظر بدهید !