حق مسلم ما

مهر ۱۲، ۱۳۹۰

آیا جمهوری اسلامی , در صدور اسلام ناب خمینی شکست خورده ؟

نتیجه سی سال توسعه اسلام و تبدیل کردن مدارس ایران به مکتب خانه اسلامی را می توان در ویدیوی زیر دید . ویدیو کوتاه زیر به خوبی نشان میدهد یک دختر ایرانی که در مدارس اسلامی ایران تحصیل کرده و در اقیانوس غنی اسلامی رشد کرده بعد از آزاد شدن از زندان بزرگ اسلام ( جمهوری اسلامی ) چه میکند . کتابهای دینی , عربی و قران , معلمان تربیتی و پرورشی , حضور ملایان در مدارس و.... چه اثری داشته ؟
در روزهای گذشته عکسی از پسر محمود رضا خاوری ( دزد سه هزار میلیاردی ) در اینترنت منتشر گردید که بر پرچم اتاق او بجای عقرب اسلامی شیر و خورشید زرد ایرانی نمایان بود , و خیلی ها بر او و پدرش ایراد میگرفتند که چرا ؟

در کنسرت چند روز گذشته انریکه ایگلسیاس خواننده مطرح اسپانیایی در تورونتو کانادا،یک دختر مهاجرایرانی که مدت کمی است به کانادا آمده است رفتارهای عجیب و غریبی از خود بروز داده است! همانطور که در ویدئو زیر هم مشاهده میکنید وی که لباس غیر اسلامی برای یک کنسرت بر تن دارد پس از خواهش زیاد و موافقت انریکه بر روی سن میرود. به محض قدم گذاشتن بر روی سن شاهد هستیم که سوتین وی دچار مشکل میشود تا جاییکه انریکه چندین بار به او کمک میکند تا مشکل برطرف شود! بعد از آن انریکه به او میگوید که اهل کجاست؟ او با صدای بلند میگوید ایران ( جمهوری اسلامی ایران ) ! در این لحظه وی که شدیدا احساساتی و از خود بیخود شده به نظر میرسد، به یکباره خود را به پای انریکه بر روی زمین می اندازد! هرچقدر انریکه به او اصرار میکند که بس است بلند شود فایده ندارد! در نهایت انریکه به او میگوید: “بلند شو! اینجا ایران نیست، تو در کانادا هستی!” و او را از زمین بلند میکند، تا اینکه در پایان هر دو بر روی محل مخصوص قرار گرفته و به پایین سن منتقل میشوند!

ویدئوهای زیادی از این اتفاق بر روی اینترنت قرار گرفته و متاسفانه در اکثر آنها القاب ناشایستی به این دختر ایرانی نسبت داده شده است ! در چنین کنسرت هایی افراد زیادی با اصلیت ها و ملیت های مختلف حضور پیدا میکنند و متاسفانه در ذهن آنها اینگونه رفتارها برای کل ایرانی ها ثبت خواهد شد، چیزی که اصلا خوش آیند نیست ! ای کاش گفته بود از جمهوری اسلامی ایران آمده .

به عقید من کار این دختر مهمتر و ارزشمند تر از آن است که بخواهیم او را سرزنش کنیم . او تصویر گویای زنان و دختران پرورش یافته در دامان امام خمینی و امام خامنه ای است . شادی روح پر فتوح آغا امام زمان بزن اون کف قشنگه رو ....