حق مسلم ما

تیر ۱۴، ۱۳۹۰

بیا خواستگاری عزیزم ؟ منتظرم عزیزم ؟

... 17 سال قبل رفته بودم مسجد حضرت ابوالفضل العباس , حاجی واستاده بود و کنارش یه تابلو بزرگ که روش نوشته شده بود چادر کنید , اونکه دوستش دارید میاد عروسی میکنید ( عکس زیر ) منم از همون موقع که هنوز 9 سالم بود و این نوشته رو دیدم چادر از چادرم کنده نمی شد , عاشق پسر همسایمون بودم . اون موقع او هم 10 سالش بود . خلاصه همینجور چادر کردم , صبح و ظهر و شب حتی موقع خواب مثل تو سریالهای تلویزیون با چادر می خوابیدم . الان 17 سال گذشته و هنوز نیومده خواستگاری چیکار کنم . باز هم با همون روش قبلی ادامه بدم یا نه ؟
دختر اون یکی همسایمون , نرگس و میگم
, چادر نمی کرد هیچی , مانتو و روسری اش هم شل بود همیشه , الان دو تا بچه داره و زندگی و بیا و ببین . شوهرش نماینده مجلس خبرگان رهبری است .
نمی دونم کی این نسخه رو برامون پیچیده , هر که بوده دستش درد نکنه ولی برای من که کارگر نیفتاد , من چادر کردم نرگس خانم دختر همسایمون عروس شد .
از مراجع بزرگ دینی استدعا دارم یک نسخه دیگه بپیچند
900 متر پارچه سیاه و گل گلی در این مدت 17 سال چادر کردم , ولی اگه تو تابستون برف اومد , منم به خودم خواستگار دیدم .
نرگس دختر همسایمون میگه تو خشکه مقدس , اممل بی سوات هستی که کسی نمیاد خواستگاری , ببین چه شوهری دارم , بدبخت این حرفها رو برای ادمهای احمق و ساده ای مثل تو میزنند . من که هم سفر خارجی میرم , هم خونم توی نیاورونه , هم چادر نمی کنم , گشت ارشاد هم غلط کنه
منو بگیره , تازه جدیدا با پسر آقا ( مجتبی ) سر دوستی وا کردم . مجتبی جون گفته تونماینده مجلس شورای اسلامی هستی از اسفند 90....انگار همه از من راضی هستن ... یه نرگس میگن , هزار نرگس سبز میشه .... فهمیدی میترا خانم چه گفتم !

حاج اقا چیکار کنم ؟
هنوز هم چادر کنم ؟ یعنی میاد خواستگاریم
مادرم میگه دیگه نمی آید دوسال قبل پسر حاجی وسط خیابون با یک گلوله اونو فرستاد دفتر عزرائیل
میگم چرا ؟ چیکار کرده بود ؟
میگه دو سال قبل در 18 تیر , گفته بود رای من کجاست ؟ رای منو پس بده ؟
فکر نمی کردم پسر حاجی قاتل عشقم باشه





آلبوم های دیدنی و خواندی