حق مسلم ما

فروردین ۰۸، ۱۳۹۰

من و آیت الله خامنه ای تا کی می مانیم ؟

در خبرها آمده بود که یکی از مراجع دینی سئوال کرده من و فلانی تا کی می مانیم .

آیت‌الله وحیدخراسانی: من و آیت‌الله خامنه‌ای تا کی می‌مانیم؟

ما و همه بچه های حق مسلم با این عقل کم مان هر چه به این سئوال فکر کردیم نتوانستیم جواب بدهیم . فلذا همگی بند کفشمان را بستیم و رفتیم سراغ علما و دانشمندان و مفسرین و ورزشکاران و هنرمندان و... که از ما بهترونند تا از اونا در مورد این سئوال بپرسیم . و حالا نتیجه این تحقیق را در زیر می آوریم .


1- سید علی حسینی خامنه ای : این آقای وحید که به آخر خط رسیده و شیشه عمرش دست خودمان است , اما خودمان که از اذل بوده ایم و تا ابد هم خواهیم ماند , خداوندگار که مرگ ندارد .
2- سید محمود احمدی نژاد : بگم ... نگم ... نه بگم ... بگم ... باشه میگم . تا هر وقت آلت الاسلام سپاه پاسداران امام زمان اراده کند .
3- علی لاریجانی : تا هر وقت آقا بگن !
4- احمد جنتی : تا هر وقت از خط قرمز رد نشده باشند , حکما اعدام نخواهند شد
5- صادق لاریجانی : با اجازه آقا , بله .... هر وقت آقا صلاح دیدند هم خدا و هم ایت الله وحید غزل خداحافظی را خواهند خواند .
6- علی اکبر رفسنجانی : من راضی هستم , تو راضی هستی , او هم راضی است . موفق باشید
7- اسفندیار رحیم مشائی : کی ... کیه ... کی مرده .... کی ... چرا منو در این وضعیت ملی قرار میدین
8- مهدوی کنی : گمان کنم اول خودم میرم بعد هم هر کس اقا صلاح و مصلحت دونستن
9- محمد رضا باهنر : هرکس زودتر جنس صادراتی افغانستان به او نرسد , اگه به من نرسد اول من
10- علی مطهری : کلاغ پر بازی که نیست , اساس نظام است . شاید اول محمود برود
11- محمد رضا رحیمی : هردوی آنها رفتنی هستند , من و محمود و اسفندیار منتظریم
12- احمد خاتمی : اول سران فتنه بعد محمد خاتمی و رفسنجانی بعد هم هر کس ضد ولایت است
13- بسیجی : رئیس کارخانه ساندیس نرود , هر کس باشد ما پاچه خواری میکنیم .
14- ...
15-...
.
.
.
20 - ملت ایران : همه آنها باید بروند , به آخرسلام کنند

مواظب باشیم بازی دموکراسی به وقت اضافه نکشه !