حق مسلم ما

فروردین ۰۱، ۱۳۹۰

مواظب باشیم بازی دموکراسی به وقت اضافه نکشه !


این اولین پست در سال جدید ( 1390)است که در این وبلاگ می نویسم . به همین دلیل ترجیح دادم با یک مطلب طنز فوتبالی - سیاسی شروع کنم . امروز یکم فروردین 90 است . وبلاگ حق مسلم ما آرزو میکند سال جدید برای همه ملت فارسی زبان در سراسر دنیا سالی سرشار از موفقیت و آکنده از توفیق باشد . امید است این فوتبال به وقت اضافه کشیده نشود .
+++++++++++++++++++++++++

الان در دقیقه 90 بازی هستیم . حدود 89 سال قبل تیم ملی فوتبال ملت ایران با تیم دست نشانده دولت ایران این بازی را شروع کرده است . تیم بازنده سقوط میکند به لیگ دسته یکم و تیم برنده به دموکراسی و آزادی و حقوق بشر میرسد .
خلاصه بازی :
ملت ایران بازی را با جنگندگی و دوندگی جوانانش شروع کرد و میرفت که گل برتری را بزند , اما در همان ابتدای بازی در دقایق سه و چهار بازی بود که کاپیتان تیم دولتی تعویض شد ( رضا شاه پهلوی وارد زمین شد و محمد علی شاه قاجار از زمین خارج شد ) و به محض ورود گل اول را زد و تیم ملت ایران 1- 0 عقب افتاد . بازی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 29 دکتر محمد مصدق هافبک راست تیم مردمی ایران با یک شوت از راه دور بازی را به تساوی کشید و دروازه بان انگلوفیل تیم دولتی را تحقیر کرد .
بازی کماکان ادامه داشت و گاهی تیم دست نشانده دولتی حمله میکرد و زمانی تیم ملی مردمی ایران حملاتی را انجام میداد .
در دقیقه 42 بود که تیم مردمی ایران با یک ضد حمله به دروازه تیم دولتی نزدیک شد اما از شور بختی توپ به تیر افقی دروازه برخورد کرد و بازی با همین نتیجه در نیمه نخست پایان یافت .
با شروع نیمه دوم داور مسابقه عوض شد و انگل انگی انگلیس جایش را به عمو سام آمریکا داد .
البته دو تیم هم مرتبا در دقایق گوناگون ,تعویض بازیکن داشتند . بعضی مزدور و نفوذی بودند که عوض میشدند برخی ترور میشدند یا کشته و مجروح و بعضی هم به دلیل کهولت سن و ... تعویض میشدند . که میشود به تعدادی از بازیکنان و شماره انها در دو تیم اشاره کرد که از آغاز مسابقه تا بحال تعویض شده اند , میرزا کوچک خان ( 3 ), ستار خان ( 9 ) , مصدق (2), محمد رضا پهلوی ( 11) , رضا شاه ( 7) , محمد علی شاه (1) , هویدا ( 14) , خمینی ( 22) , بازرگان ( 16) , بنی صدر ( 33) , بختیار ( 19) , منتظری ( 20) , احمدی نژاد ( 13) , سید ضیا الدین طباطبائی ( 21) , خامنه ای ( 90) , میرحسین موسوی (6) , ارتشبد ازهاری ( 23) , قوام السلطنه (17) , مهدی کروبی ( 18) , باقر خان (5)و....
ادامه بازی :
در دقیقه 56 کاپیتان تیم دولتی ( محمد رضا پهلوی ) از ناحیه ساق پای چپ آسیب دید و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و یک دقیقه بعد با روح الله خمینی تعویض گردید .
دقایقی بازی در میان میدان ادامه داشت , تا اینکه روح الله خمینی در دقیقه 67 از سد افساید گذشت و توانست توپ را به تور دروازه ملت ایران برساند و نتیجه بازی را 2 - 1 به نفع تیم دولتی تغییر دهد , با زدن این گل روح الله از شوق گل زدن در دقیقه 68 سکته و جایش را با سید علی خامنه ای تعویض کرد .
تیم دولتی در لاک دفاعی فرو رفته بود و هر حمله ای از تیم ملت ایران را دفع میکرد , حدود بیست دقیقه تیم دولتی دفاع کرد و بدنبال وقت تلف کردن بود . بازی ناجوانمردانه و غیر ورزشی تیم دولتی تمام تماشاچیان مردمی را متحد کرد و همه با هم به تشویق تیم خودشان پرداختند , و این تشویق ها موثر افتاد , در دقیقه 88 مهدی کروبی مدافع پیش تاخته تیم مردمی در یک حمله زیبا چند نفر را دریبل زد و از گوشه چپ زمین حریف توپ را به منطقه خطر سانتر کرد و در نتیجه آن میرحسین موسوی تازه نفس توانست با یک ضربه سر در دقیقه 89 ( 25 اسفند 89 ) توپ را به تور تیم دولتی بچسپاند که با خوشحالی همه طرفداران و تماشاچیان تیم مردمی همراه شد .
الان نتیجه بازی 2 - 2 مساوی است .
تیم دولتی میخواهد با وقت کشی بازی را به وقت اضافه بکشاند و این یک دقیقه آخر ( 1390) را پشت سر بگذارد . تیم دولتی بسیار ناجوانمردانه و غیر ورزشی فوتبال میکند . اگر تیم دولتی موفق شود بازی را به وقت اضافه بکشد , تیم مردمی ملت ایران باید سی سال دیگر بازی کند , و معلوم نیست چه نتیجه ای حاصل شود .
ما باید مواظب باشیم بازی دموکراسی به وقت اضافه نکشد . باید گل برتری را در همین دقیقه 90 بزنیم و جشن بزرگ پیروزی را در همین سال 1390 برگزار کنیم .
از همه مردم ایران دعوت میکنیم در سال نود برای سرنگونی دولت استبدادی و دیکتاتوری ایران از هیچ کوششی دریغ نکنند .
ما پیروزیم چون با هم هستیم .


بیشتر بخوانیم و ببینیم در همین وبلاگ