حق مسلم ما

بهمن ۰۷، ۱۳۸۹

نامه خصوصی پادشاه عربستان سعودی به آیت الله العظمی سید علی حسینی خامنه ای ( ع )


انا لله و انا الیه راجعون
حضور محترم آسید علی آقا ی گل , سلام علیکم و رحمه الله و برکاته . کیف الحالکه , حال ما هم خوبست و جز دوری شما کدورتی نیست , که آنهم به همت مردم قدر ناشناس ایران عنقریب انشا الله تعالی مرتفع خواهد گردید .
غرض ازمزاحمت عرض سلام و احوالپرسی بود و بس . راستش را بخواهی دیروز با رفیق مشترکمان " زین العابدین تونسی " رفته بودیم صحرای سدیر شکار سوسمار , خیلی جای شما را خالی کردیم و ذکر خیر شما شد . این بن علی میگفت حالا که قرار است مبارک جون هم بیاید اینجا ودور هم باشیم جای سید علی آقا خیلی خالیه که نشعه کند و برایمان جوک مستهجن اسلامی تعریف کند تا بخندیم . به حسنی مبارک پیغام دادیم حالا که عازم اینجا هست یک قلیون درجه



یک مصری با توتون مرغوب با خودش بیاورد , دور هم که هستیم صدای قل قل قلیون حسنی جون مثل ترنم باران دلچسب است , هنوز پیغام را به چاپار نسپرده بودیم که گفتند , علی عبدالله یمنی هم انگار قصد زیارت خانه خدا کرده و قرار است بیاید مجاور شود , به او هم پیغام دادیم یک برد یمانی درجه یک برای زیر قلیون حسنی جون بیاره و یکی هم برای زیر منقل تو شیطون بلا بیاورد .
سید جون خیلی دنیای بدی شده و رعیت مردم قدر اربابان خودشان را نمی دانند , خواستم بگم قبل از اینکه رعیت امت اسلامی ایران به تو و منزل بسیار محترمت , بد و بیراه بگن ( از همان حرف هایی که به زین العابدین گفتند ) خودت سر حوصله و فرصت منقل و بافورت را بردار و باتفاق ضعیفه و نورچشمی ها بیا اینجا , دور هم هستیم و خوش میگذرد . چه اینکه حسنی جون مصری و علی عبدالله جون یمنی هم در راهند .
نمی دانی چقدر دلم تنگ شده برای آون صدای ظریف بافور ناصرالدین شاهی تو . دلم لک زده برای اون جوک های قشنگ اسلامی ات که هفت سوراخ آدمو شاد میکنه . در خاتمه وقتی داری میایی اون مردیکه انترمزاج را نیار که ضد حال میزنه , حوصله ندارم باز کراک و شیشه بزنه و بگه رفتم از امام زمان آبنبات قیچی گرفتم. خودم و منزل شدیدا منتظر تو و اهل بیت خوشگلت هستیم . راستی مجتبی را حتما بیار قول میدهم این دفعه ملاحظه اش بکنم تا خیلی اذیت نشه . لبان سرخ ضعیفه را ببوس و بشری جون را هم ببوس و هم در بغل ات فشارش بده , شیطون بلا برا خودش خانمی شده , بیاد برامون رقص اسلامی فرنگستونی بکنه .

در انتظار ظهور تو - پادشاه ع