حق مسلم ما

بهمن ۰۹، ۱۳۸۹

واکسن رهبری ایران به دولت مبارک در مصر رسید . مصر را واکسینه کنید !


در پی نا آرامی های تونس و سپس مصر , بیت رهبری اسلامی ایران با ارسال واکسن مخصوص جهت واکسینه شدن کشور از میکربهای سبز و یاسی و ... حمایت دولت و بیت دیکتاتوری خود را از رژیم دیکتاتوری حسنی مبارک اعلام کرد .
این واکسن ها توسط یک کاروان شتر , سه روز قبل از تهران حرکت و امروز بین نماز مغرب و عشا در قاهره تحویل حسنی مبارک کردید .
در پیامی که از طرف سید علی آقا برای حسنی جون ارسال شده بود , آمده . سال قبل میکرب سبز در قالب خس و خاشاک به حکومت اسلامی ما حمله کرد و ما توانستیم با آن مقابله کنیم و این واکسن را بسازیم , امید است این واکسن دولت دیکتاتوری شما را بیمه کند و رعیت شما را برایتان حفظ کند .
این کاروان شتر حامل این محموله ( واکسن ) بود .
الف ) سرم سه قلاده - این سرم حاوی سه لیتر عصاره رادان , مرتضوی, طائب است که در حین مبارزه با رعیت استفاده میشود . (ساختمان کهریزک تهران را خودتان درست کنید اسمش را بگذارید الکهریزک القاهره )
ب) شربت شهادت - در طول مبارزات خیابانی ملت خودتان را به خاک و خون بکشید و بعد اسمشان را بگذارید الشهید , اگر خانواده ترور شدگان مخالفت کردند بگوئید آنها شهید نیستند یا منافق هستند یا مسیحی یا یهودی یا خارجی
ج ) پماد ضد التهاب ضرغام - همزمان با مبارزات خیابانی از تلویزیون مردم را بمباران خبرهای واژگون کنید . این پماد باید 24 ساعته مصرف شود .

د ) آمپول بارداری کولا : استفاده بهینه از شیشه های کو کا کولا , تخم مرغ آپ پز, آلت بازجو علوی و امثال اینها . این واکسن برای دختران و پسران جوان بیشتر استفاده کنید
ه ) قرص خواب بیانی : ما در کشورمون این قرص را از عصاره محمد مهدی موسوی رفسنجان تهیه میکنیم , شما هم میتوانید از محمد البراده ای خودتان عصاره بگیرید . این قرص کارائی فوق العاده در آرام کردن کشور دارد . نهایت باید هر یکماه یکبار این قرص با یک بیانیه جدید تجدید شود .
در خاتمه عرض کنم که اگر حسنی جونم کشورت المصر که ملک پدری تو است و پشت قباله زنت انداخته ای را واکسینه نکنی باید بری ور دل زین العابدین بن علی تونسی بنشینی و گل یاس بو بکشی .از ما یاد بگیر و واکسینه کن . با ارزوی موفقیت برای تو حسنی جونم

ولی امر مسلمین این جهان و آن جهان / سید علی آقا خامنه ای

برخی صفحات پر بیننده در همین وبلاگ