حق مسلم ما

دی ۲۸، ۱۳۸۹

استفتاء از بزرگترین مراجع ولایتمدار شیعه , در مورد خوردن آلت تناسلی همسر


سوال من اینه که من و نامزدم ( عقد شرعی کردیم )هر دو تحصيلكرده هستیم هر دو هم افراد نماز خونی هستیم و منتظر هستیم تا به لطف خدا به زودی ازدواج کنیم. اما مسئله ای که ذهن منو به خودش مشغول کرده و در واقع خیلی نگران تقاضایی هستم که نامزدم از من داره و اون اینه که بعد از ازدواج من آلت تناسلی او رو بخورم. من هر چی با خودم فکر میکنم میبینم نمیتونم این کارو بکنم و از فکر کردن بهش حالت تهوع بهم دست میده و خیلی ناراحت میشم. تصمیم دارم بهش بگم که من این کارو براش نخواهم کرد و از خدا هم میخوام که این نیاز رو در او از بین ببره. من فکر نمیکنم ائمۀ ما چنین حرکتی رو میکردن .هر چند ما خاک پای اونا هستیم و شاید مقایسه کار درستی نباشه اما من نمیخوام و نمیتونم این کارو بکنم. لطفا مرا آگاه سازید؟
پاسخ مراجع اعظام
آیت الله روح الله خمینی : ای کاش من هم یک خورنده بودم .
آیت الله سید علی خامنه ای : نظر من به نظر خوراننده نزدیک تر است .
آیت الله جنتی : این یک عمل ددمنشه , ددمنش , ددمنشوو, دادمناشه است . ( ددمنشانه )
آیت الله گلستانی ( امام جمعه تویسرکان ) : من میتوانم به عنوان محلل بین شما و همسرت مشکل را حل کنم . به دفتر من بیائید , یا به موبایل من زنگ بزنید .
آیت الله قرائتی : در زمان پیغمبر هر کس میخورد , پیغمبر یک اشتر به او هدیه میداد .
آیت الله علم الهدی ( امام جمعه مشهد ) : تو به اندازه یک گوساله هم نمی فهمی , بخور و تمکین کن , در اسلام زن باید تمکین کنه .
آیت الله حسنی ( امام جمعه ارومیه ) : اگر چیز شوهرت ولایتمدار است بخور , اگر نه بگو یک زمین کشاورزی به تو بدهد بری گشادورزی کنی .
آیت الله حیدر مصلحی : اگر مردم همیشه در صحنه آدرس محل سکونت شما را در اختیار سربازان امام زمان بگذارند , شما را به اوین میبریم تا هم خوردن را یاد بگیرید هم شوهرداری هم دو قلو حامله شوید و آنگاه شما را به قید وصیقه تحویل شوهرتان میدهیم .
آیت الله حسین طائب : بله نفهمیدم ... بخور ... کوفت کن ... بخور تا ولایتمدار شوی احمق .
آیت الله مصباح : زن شیعه ولایتمدار که بلد است ساندیس بخورد , نباید از این سوالات کند . مثل ساندیس بخور . قربتا الا الله
آیت الله امامی کاشانی : ازدواج و عروسی از زمان صدر اسلام تا حالا ( مکث ), دیشب مهمان آقا بودیم که ( مکث ), و از کارمندان هم تشکر میکنم که صبر میکنند .
آیت الله مجتبی خامنه ای : بخورید تا نخورند شما را , ضعیفه ها باید بخورند .
آیت الله سید محمود احمدی نژاد : بخورید , امام این که من میدم مال امام زمانه , مواظب باشید با مال خودتون قاطی نشه , که حرام میشه .