حق مسلم ما

دی ۲۳، ۱۳۸۹

مصاحبه با حجت الاسلام بالادار رئیس قدرت قضائیه جمهوری اسلامی بالاترین


در پی اقدامات ضربتی کشور جمهوری اسلامی بالاترین مبنی بر اخراج دسته جمعی شهروندان قدیمی آن بر آن شدیم تا با حضرت حجت الاسلام بالادار مصاحبه ای انجام دهیم . که در زیر برای شما می آوریم . این مصاحبه توسط خانم آزاده دنباله دار ریشه زاده در آبدار خانه وبلاگ خودمان انجام گرفته است . ( 23 دیماه 89 )
آزاده : جناب حجت الاسلام بالادار خیلی ممنون از اینکه با ما مصاحبه میکنید .
حجت الاسلام بالدار : و خداوند میفرماید برای اینکه شفاف نکنید با ید مصاحبه کنید , بدرستیکه خداوند از برای شما , اندالمومنین را آفریده است .
آزاده :منظور شما از اندالمومنین کیست ؟
حجت الاسلام بالدار :خوب اینکه معلوم است بنیانگذار و مقام عظمی ولایت کشور جمهوری اسلامی بالاترین حضرت آیت الله العظمی حاج سید مهدی غایب نژاد صلوات الله و سلامه الیه
آزاده : حاج آقا چند ساله که شما رئیس قوه هستید و وظیفه شما چیست ؟
حجت الاسلام بالدار : ما چند ماه است که از مقام معظم حکم گرفته ایم و وظیفه ما شناسایی , محاکمه غیابی و اخراج سران فتنه و شهروندان سبز کشور مقدس بالاترین است .
آزاده : این سران فتنه و شهروندان سبز چه کسانی هستند ؟
حجت الاسلام بالدار : خوب اینها چند گروه هستند , بعضی صهیونیست هستند , گروهی از آنها ایادی غرب هستند , شماری از آنها بیگانگان هستند , جمعی از آنها ضد انقلاب هستند , همه آنها به ولایت مطلقه اعتقاد عملی ندارند و سران آنها یک میلیارد عباسی از آمریکا گرفته بودند که کشور بالاترین را سرنگون کنند و قرار بود بعد از سرنگونی جمهوری اسلامی بالا ترین 17 میلیارد عباسی دیگر هم بگیرند . اما این مهم با کمک سربازان گمنام ما یعنی بالدار ها و بالادار ها و بالابر ها و باله دارن شناسایی و مجازات شدند .
آزاده :چرا حاج اقا این محاکمات علنی نبود ؟ چرا متهمان به دادگاه دعوت نشدند ؟
حجت الاسلام بالدار :حضرت بزرگ بالداران بعد از دیدار با جناب دکتر مموتی انتری نژاد فرمودند " اینها محارب هستند و مفسد فی الارض هستند " و ما هم برای اینکه جمهوری اسلامیمان واکسینه شود این میکروبها را شبانه ازکشور خارج کردیم .
آزاده :آیا رفتار شما با این شهروندان درست بود ؟ اینها در رشد و توسعه روستای شما و تبدیل آن به کشور خیلی زحمت کشیده بودند ؟
حجت الاسلام بالدار :اند المومنین می فرماد " نه لازمان فتنه بر ادامه البرنامه " یعنی با ما نیست و لازم نداریم کسانی را , بعد از آباد کردن روستا , و حالا که آباد شده خودمان می چرخانیم بر اساس فقه شیعه .
آزاده :گمان نمی کنید با اخراج این شهروندان باذوق و خلاق شهرتان دوباره ویران شود ؟
حجت الاسلام بالدار :ما سود خودمان را کردیم , چند میلیون عباسی از سید علی اقا شیرگی گرفتیم و پاکسازی کردیم .
آزاده :این رفتار شما بر خلاف قوانین حقوق بشری نیست ؟ شما از دموکراسی حرف میزدید ؟ وانمود میکردید با آزادی بیان موافق هستید ؟
حجت الاسلام بالدار :از نظر ما حقوق بشر یعنی همان عباسی ها که گرفته ایم, ما هم یک بشر هستیم و حقوق گرفته ایم و کار ما با کلیات ان مغایر نیست . ما گفتیم دموکراسی اما گفتیم دموکراسی شیعه اثنی عشری , نه دموکراسی غربی و فرنگی . الان هم با آـزادی بیان موافقیم , اما قول نمی دهیم کسانی از روشنفکری ما سو استفاده کنند و آزادانه حرف بزنند و بعد از حرفشان , آزادی پس از بیان هم داشته باشند
آزاده :گمان نمی کنید اگر عفو عمومی صادر کنید و قوانین خودتان را آپ دیت کنید , به نفع شما و مصالح کشور جمهوری اسلامی بالاترین باشد ؟
حجت الاسلام بالدار :حالا تو دختر نیم وجبی برای ما مصلحت اندیشی میکنی , بفرستمت هتل اوین که دو ماهه سه قلو بزای .... یا بفرستمت کاحریضک که مننژیت بگیری ....
آزاده :نه هیچکدوم ببخشید . خیلی ممنون از اینکه شفاف و روشن با ما صحبت کردید .
حجت الاسلام بالدار : ورحمه الله و برکاته , راستی خوشگل خانم شما صیغه نمیشی .؟
آزاده : نه حاج آقا شما برو خواهر اند المومنین را صیغه کن !