حق مسلم ما

آذر ۰۷، ۱۳۸۹

سوسمار خوران خواهان حمله نظامی به پارسیان شده بودند.



پادشاه عربستان سعودی خواهان حمله نظامی آمریکا به ایران شده بود .بر اساس اسناد منتشر شده توسط وبسایت وکی لیکس (wikileaks ) پادشاه عربستان سعودی از آمریکا خواسته بود به ایران حمله نظامی کند و خون میلیونها ایرانی را بریزد .

تحریم و تحریم. این واژه این روزها از زبان امریکایی‌ها و همراهان غربی‌شان بسیار شنیده می‌شود. حمله نظامی ‌اما کلیدواژه‌ایست که از زبان عربستانی ها به گوش می‌رسد. از همین کاربرد واژگان پیداست که استراتژی امریکا با اسرائیل در مواجه با ایران متفاوت است. اما پرسش اینجاست که آیا اسرائیل در نهایت می‌تواند دوست سنتی و رفیق شفیق خود را به همراهی با خود در حمله نظامی ‌به ایران متقاعد کند.

عربستان سعودی بنیانگذار گروه تروریستی القاعده است و اگر حمایت های مالی پادشاه سوسمار خور عربستان سعودی نبود , القاعده و بن لادن تا به حال ده کفن پوسانده بودند .
محتوای یکی از تلگراف های سفارت امریکا که امروز توسط گروه ویکی لیکس افشا گردیده اند نشانگر این است که علاوه بر عبدالله بن عبدالعزیز پادشان عربستان، حمد بن عيسى آل خليفة، پادشاه بحرین نیز از نیروهای نظامی امریکا تقاضا کرده بود که جمهوری اسلامی را مورد حمله نظامی قرار دهند. در این تلگراف آمده است، «شاه حمد اشاره کرد که ایران منشاء مسائل بسیاری در عراق و افغانستان است. وی با استدلالات محکمی خواستار عملیاتی برای از بین بردن برنامه نظامی آنان از هر طریق ممکن گشت. وی گفت، "این برنامه بایستی متوقف شود "

ایرانیان در سراسر دنیا باید ماهیت این شاه عرب را که تشنه خون ایرانیان است به دنیا معرفی کنند .


تصاویر چگونگی شکار و خوردن سوسمار در سرزمین سوسمار خوران عربستان را در اینجا ببینید