حق مسلم ما

آبان ۲۳، ۱۳۸۹

جمهوری اسلامی بالاترین !


زمانی در سایت بالاترین با سه رای و کم کم با ده رای هر لینک به صفحه داغ میرفت . بودند بسیار کاربرانی که در ان سایت فعالیت میکردند , و وجود و حضور پر رنگ آنها بود که بالاترین را بالاترین کرد , و اگر آنها را ایثارگران و انقلابیون سایت با لاترین بنامیم , اکنون بسیاری از آنها در آن وبسایت فعالیت نمی کنند یا مسدود شده اند یا تحریم شده اند یا توسط دیکتاتورهای حاکم شهید شده اند .
حالا هم که افتاده دست یک تعداد مذهبیون تند رو اسلامی , به ولایت فقیهی یک زمین شناس کاریکاتوریست . چپ و راست اکانت می بندند و از اعضا زهر چشم میگیرند , دقیقا مثل جمهوری اسلامی ایران .
چگونگی پیدایش و بزرگ شدن بالاترین و نحوه اداره فعلی آن دقیقا مثل انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است .اگر بالاترین در رفتارش با اعضا و کاربرانش تجدید نظر نکند حتما سقوط خواهد کرد .

اگر کاربرانی در بالاترین دلشان میخواهد حسابشان مسدود شود این صفحه را لینک کنند .
امید است وبسایت های دیگر که مشابه بالاترین فعالیت میکنند , به جمهوری اسلامی ... تبدیل نشوند , که از آن جمله میشود از دنباله و ارشدیون و ... نام برد .

خودم اخراجی بالاترینم . به لینکهای من نگاه کنید
می فهمید چرا به یک بهانه الکی اخراج شدم .
اصلا برام مهم نیست . دلیلش هم این که ماهها است اخراج شده ام . منت کشی هم نکردم از ........ لینکهای من گویای احوال من است تا اینکه دو ماه قبل یه مسئله کوچک را بهانه کردند و مرا اخراج نمودند . من با نام ZANROZ در بالاترین بودم .
اخراج از بالاترین یعنی اخراج از جمهوری اسلامی و این یک افتخار است برای هر ایرانی