حق مسلم ما

مرداد ۳۰، ۱۳۸۹

بعنوان یک زن از قانون چند همسری استقبال میکنم , ممنون از قانونگزاران

امروز میخوام متفاوت از قبل برای همه زنان مثل خودم بنویسم . قانون چند همسری را تصویب کرده اند و ناراحت هستیم که حقوق زن را نادیده گرفته اند و چه و چه و چه .... شاید که نه حتما حق با ماست .
اما
اما
اما , مگر همین زن ایرانی نیست که می نشیند پای سفره عقد و میشنود که میگویند " النکاح سنتی " مگر همین زن ایرانی در کتابهای تاریخ نخوانده است , پای منبر اخوند ها نشنیده است که میگویند پیامبر اسلام چهل زن داشته . علی امام شیعیان جهان چند ده بار ازدواج کرده و ....
من زن هستم و خیلی هم از اخوندها و ملایان متنفرم اما از این کار اخوند ها و این قانون چند همسری بسیار خوشحالم و انها را تقدیر میکنم .
آنها سنت پیامبر اسلام را قانونی کرده اند .
اگر ما زنان با چند همسری مخالفیم که هستیم . هیچ ارتباطی به بازماندگان تاریخ اسلام که الان حاکمان زر و زور ایران هستند ندارد .
خمینی به عنوان بزرگ اخوند معاصر ایران , خامنه ای و خاتمی و هاشمی و جنتی و ... اینها و حتی بیش از اینها مگر چه چیز جدیدی اورده اند . اینها فقط و فقط


قوانین چند همسری صدر اسلام که شیوه و سنت پیامبر اسلام بوده را بصورت قانون اسلامی تصویب کرده اند . همین !
آب از سرچشمه کثیف و فاسد و ضد زن است , این مهمترین مسئله ایست که باید به ان پرداخته شود . مخالفت با یک طرح و لایحه و قانون شورای اسلامی دردی را از ما زنان دوا نمی کند .
باید به همه جهانیان منشا و مبدا و علت اصلی چند همسری را توضیح و تفسیر کنیم .
همه باید بدانند اسلام تنها دین الهی ضد زن است . اسلام تنها دین الهی روزپی پرور است .
این صیغه ساعتی و روزی و متعه و این چیزها چه فرقی دارد با روزپی گری زنان غربی و شرقی ؟
آن زمان که دخترکان را در دوران جاهلیت زنده به گور میکردند , کسی امد و گفت انها را زنده بگور نکنید تا بزرگ شوند و از نه سالگی از آنها تمطع جنسی و لذت لحظه ای خواهیم برد . فلسفه صیغه و زن بازی و زنبارگی از ان موقع کلید خورده .
من بعنوان یک زن خوشحال و خرسند هستم که ازدواج مکرر برای آقایان در جمهوری اسلامی آزاد و قانونی اعلام شده است چون این کار چهره واقعی اسلام را نشان میدهد .
ملایان ایرا ن فقط سنت پیامبر را گسترش می دهند با این قانون . و این باعث شناخت بیشتر مردم از قوانین عقب افتاده اسلام میشود .
شاید این نظر مورد پسند خیلی خانم ها نباشه , اما به نظر من قابل تامل است