حق مسلم ما

اردیبهشت ۱۹، ۱۳۸۹

خامنه ای در پیام نورزی گفت : در سال مضاعف ، کردها و اهل تسنن را مضاعف اعدام کنید !


در نظام اسلامی کرد بودن جرم است ، و مجرم اعدام میشود

شیرین علم هولی متولد سال 1360 در روستای دیم قشلاق در حوالی ماکو پس از گذراندن یک سال و 9 ماه حبس در زندان اوین تهران در روز هشتم آذر ماه به اتهام کرد بودن و اهل تسنن بودن دادگاهی شده و به اعدام محکوم گردید و در تاریخ 19 اردیبهشت 1389 بدون اطلاع خانواده و وکلایش در زندان اوین اعدام شد.

او در نامه ای از زندان مینویسد :
من در فوریه‌ی سال 2008 در تهران توسط تعدادی از ماموران نظامی و لباس شخصی دستگیر شدم و مستقیما به مقر سپاه منتقل شدم. به محض ورود و پیش از هر گونه سوال و جوابی، شروع به کتک زدن من کردند. من در مجموع ۲۵ روز در سپاه ماندم. ۲۲ روز آن را در اعتصاب غذا به سر بردم و تمام آن مدت متحمل انواع شکنجه‌های جسمی و روحی شدم. بازجوها مرد بودند و من با.............




دلاوران کرد ایرانی سید علی آدمکش و محمود حرامزاده را سر جای خود خواهند نشاند
.
.
.