حق مسلم ما

آذر ۰۹، ۱۳۸۸

بانوی اول جمهوری اسلامی ایران سوم شد !


مسابقات اسلامی الک دولک ، همه ساله در یکی از کاخ های دولتمردان در کشورهای اسلامی یا شبه اسلامی برگزار میشود . امسال در کاخ سعد آباد تهران برگزار گردید .
همه ساله این مسابقات بصورت تیمی ( دو نفره ) برگزار میگردد . نمایندگان هر کشور عبارتند از رئیس جمهور یا نخست وزیر دولت وقت به همراه همسرش . در این بازیها جناب آقای دکتر ا.ن و همسر دلبندشان اعظم السادات فراحی ، تیم جمهوری اسلامی را نمایندگی میکردند .
در این مسابقات کشورهای ونزوئلا ، مالزی ، کوبا، افغانستان، برزیل، مصر، پاکستان، آفریقای جنوبی ، ترکیه و جمهوری اسلامی ، ده کشور حاضر در مسابقات بودند . این مسابقات درست بعد از خوشخدمتی کشورهای فوق الذکر صورت گرفت .
داور اصلی مسابقات آقای اتموف گالش اهل کشور روسیه بود و داور خط نگهدار آقای جیب چون باک اهل کشور چین بود .

در این مسابقات تیم قدرتمند جمهوری اسلامی با استعانات آقای ولی عصر و منویات مقام معظم رهبری در بین تشویق های بی حد و اندازه بسیجیان و سپاهیان به رتبه سوم رسید . بسیجیان و سپاهیان در حالی که ماسک به چهره داشتند تا توسط مردم شناسایی نشوند با شلیک تیر هوایی و چرخاندن باتون در هوا شعار میدادند نفس کش و محمود و اعظم را تشویق میکردند .

در خاتمه تیم برزیل و مصر به مقامهای اول و دوم رسیدند . کارشناسان مسائل الکی دلیل شکست تیم قدرتمند اسلامی ایران را نه در تاکتیک و تکنیک بلکه در اناتومی محمود و فیزیولوژی اعظم السادات میدانند . کارشناسان ورزشی الکی در این باب معتقدند ، کوتاهی قد محمود در مقایسه با بلندی دماغ اش باعث شده نتواند خوب ورجی فروجی کند و از طرفی مشکلات زیر شرتی به لحاظ تشعشعات اتمی حاصل از حق مسلم بر فیزیولوژی اعظم السادات اثر منفی گذاشته است .

کارشناسان برای آینده هیچگونه پیش بینی مثبتی ندارند و میگویند از آنجا که قرار است با نظر امام عج ریاست جمهوری مادام العمر شود بعید است در سالهای آینده هم ما موفقیتی کسب کنیم .

به اعتقاد برخی از کارشناسان که نخواستند نامشان فاش شود و در پشت درهای بسته در گوشی حرف میزدند ، تنها راه برون رفت وضعیت الکی الان و رسیدن به وضع مطلوب الک دولکی ، بستری شدن مجدد محمود در بیمارستان حجازی تهران و کناره گیری از ریاست جمهوری است ، کارشناسان اضافه کردند تا زمانیکه سید علی و مجتبی عازم دیار جاودان نشده باشند ، رفتن محمود به امین آباد هم میسر نیست .

.

.