حق مسلم ما

بهمن ۰۹، ۱۳۹۵

جمهوری اسلامی اعلام کرد هیچ آمریکایی را به ایران راه نمیدهد


واشینگتن گفته است کسانی که کارت سبز یا گرین کارت دارند  مشمول ممنوعیت جدید می‌شوند و ورود آنان به آمریکا فعلا ممنوع است. گیلیان کریستنسن گفته است که شهروندان هفت کشور عمدتا مسلمان از جمله ایرانیانی که گرین کارت یا کارت دائم اقامت آمریکا را دارند، فعلا نمی‌توانند وارد آمریکا شوند.
در این راستا جمهوری مقتدر اسلامی گفته است هیچ آمریکایی را به ایران راه نمی دهد . اردوغان نیز به این عمل آمریکا انتقاد کرد. وزارت خارجه ایران اعلام کرد تا این قانون توهین آمیز آمریکا پابرجاست ، ایران نیز آمریکائیان را راه نمیدهد.

در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ مسابقات قهرمانی کشتی  و شطرنج دنیا در ایران برگزار خواهد شد. تکلیف آمریکایی ها چه میشود ؟؟؟؟
در اواخر ماه فوریه و مارس ۲۰۱۷ قرار است مدیرعامل بوئینک به ایران بیاید ( در راستای خریدهای هواپیمای نو از آمریکا ) . حالا این ملاقاتها به کجا منتقل خواهد شد .
در ماههای پیش رو قرار بوده شرکتهای نفتی آمریکا جهت سرمایه گذاری در افزایش  تولید نفت در میادین جدید به ایران بیایند . چطوری میشه ...؟
همکاری شرکتهای مخابراتی تلفن موبایل ایران و آمریکا که با رفت و آمدهای مسئولینشان از ماهها قبل در جریان بوده به کجا خواهد انجامید ...؟

آخر این چه تصمیمی است که سران اسلامی ایران گرفته اند .....؟ به این میگن مقابله به مثل !!! واقعا ملت ایران با این مسئولین میشن هشتاد میلیون ....