حق مسلم ما

فروردین ۱۶، ۱۳۹۵

هواپیمایی air france کوتاه آمد , چقدر آخوندها به این شرکت امتیاز داده اند خدا میداند !

شرکت هواپیمایی ایرفرانس روز دوشنبه ۱۶ فروردین تصمیم گرفت تا به مهمانداران زن این خط هوایی اجازه دهد که در صورت عدم تمایل، از حضور در پروازهای آن به مقصد ایران به دلیل اجبار در پوشیدن روسری خودداری کنند. مدیریت ایرفرانس با اعضای اتحادیه کارکنان این خط هوایی دیدار کرد که نگران است امتناع مهمانداران زن از حضور در پروازهای آن به مقصد ایران با مجازات روبرو شود. به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ایرفرانس تصمیم گرفت تا برای کارکنانی که نمی‌خواهند در مسیر پاریس- تهران کار کنند استثناء قائل شده و آن‌ها را در پروازهای دیگر جایگزین کند بدون اینکه مجازات شوند.
خدا میداند چقدر ایرفرانس از ملایان  امتیاز گرفته  که به هر صورت شده  میخواهد پرواز بین پاریس تهران برقرار شود , که حاضر است قوانین خودش را لغو کند و برای ایران استثناء قائل شود .

در حالیکه تنها چند روزقبل مهمانداران این شرکت گفته بودند حاضر به پوشیدن حجاب در ایران نیستند و علاقه ای به رفتن به این کشور ندارند. شرکت ایر فرانس قرار است از ۱۷ آوریل پرواز های خود را به ایران شروع کند. در این میان مهمانداران زن ایر فرانس بشدت از دستور پوشیدن حجاب در هنگام پیاده شدن از هواپیما در تهران عصبانی هستند و گفته اند حاضر نیستند به ایران پرواز کنند.

رسانه‌های فرانسوی گزارش داده‌اند که طبق بخش‌نامه‌ای جدید از سوی ایرفرانس، از مهمانداران زن خواسته شده است که وقتی در تهران هواپیما را ترک می‌کنند شلوار، کت آستین بلند و روسری بپوشند. خبرگزاری فرانسه، نماینده اتحادیه مهمانداران هواپیمایی تایید کرده است که مهمانداران زن به طور مداوم با دفتر این اتحادیه تماس می‌گیرند و می‌گویند که نمی‌خواهند روسری به سر کنند. رهبر اتحادیه کارکنان مهماندار فرانسه گفت: قضاوت در مورد قوانین حجاب در ایران بر عهده ما نیست. اما ما اجباری کردن این موضوع را محکوم می کنیم. کارکنان ما باید این حق را داشته باشند که در این پرواز ها شرکت نکنند.