حق مسلم ما

بهمن ۰۹، ۱۳۹۴

نقدی بر STAGE برنامه ای از تلویزیون manoto و تاثیر رای مردم

این روزها برنامه ای به نام استیچ ( STAGE ) از تلویزیون من و تو ( manoto ) پخش میشود که شبیه آکادمی موسیقی گوگوش است که چند سال  قبل از همین تلویزیون پخش میشد . امشب در پایان هفته دوم قرار بود دو شرکت کنند که از بقیه امتیاز کمتری گرفته اند با این برنامه خداحافظی کنند , از آنجا که این برنامه پخش زنده بود تلویزیون منو تو نتوانست سانسور اعمال کند . سلماز که از حذف شدگان بود گفت " به من اجازه حرف زدن نمی دهند , پشت پرده اتفاقاتی می افتد که تصمیم گرفته ام با این برنامه خدا حافظی کنم " مجری برنامه از ترس اینکه مبادا این هنر آموز موسیقی چیز بیشتری بگوید گفت OK OK OK Ok OK ...! جالب این است که هر چهار داور مسابقه آقایان روحانی , سعیدی , نیک پی و شهرام آذر در آغاز این برنامه شوکه شده بودند و اعلام کردند که بسیار عجیب است برایشان که چرا این سه نفر دارند حذف میشوند در حالی که دیگر هنر جویان ضعیف تر از اینها هستند .
 داوران مسابقه بدانند که آبروی هنریشان را در این برنامه گذاشته اند و نباید بازیچه قرار گیرند . حالا معلوم میشود چرا گوگوش و آقای خلعتبری از این برنامه رفته اند .

در آکادمی گوگوش هم بدون در نظر گرفتن آرای مردم در نهایت شورای نگهبان تلویزیون من و تو , خانم اسلامی آرمیا را برنده اعلام کردند . آنچه مبرهن است رای مردم در انتخاب صدای برتر در برنامه های این تلویزیون هیچ اثری ندارد و یک جور سر کار گذاشتن مردم است ! احتمالاامسال هم تصمیم دارند یکی از همان نوحه خوانان مسابقه را برنده نهایی اعلام کنند و کلا مردم سر کار هستند . رای مردم هیچ تاثیری در انتخاب صدای بهتر ندارد .
تفاوت تلویزیون من و تو که از پول مالیات مردم بریتانیا و توسط پارلمان آن کشور هزینه میشود چه تفاوتی با تلویزیون جمهوری اسلامی دارد ؟؟؟؟؟
شما به لباس پوشیدن مجری برنامه ( ردای آخوندی ) توجه کنید . به لباس پوشیدن داوران دقت کنید , لباس پوشیدن هنرجویان را مورد توجه قرار دهید . خودتان در خواهید یافت که تاثیرات برجام و رفاقت جمهوری اسلامی و با روباه پیر در این تلویزیون چه اثر فاحشی داشته است .
اصلا رای دادن و رای گرفتن در فرهنگ ایرانی معنا ندارد و در هر جایی یک شورای نگهبان هست که مصلحت اندیشی کند و رای خودش را بر تن مردم بپوشاند .
این برنامه تلویزیونی حتی تعداد آرا را اعلام نمی کند دقیقا مثل تلویزیون جمهوری اسلامی .
فقط با رای ندادن در این برنامه تلویزیونی میتوان مسئولانش را از خواب بیدار کرد و گفت خر خودتان هستید نه مردم ایران .