حق مسلم ما

تیر ۱۰، ۱۳۹۴

قانون , دولت و خواست مردم در حکومت امام زمان یعنی کشک !

شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده حسن روحانی گفته است با وجود اینکه دولت زمینه ورود زنان به ورزشگاه‌ها را فراهم کرده بود، با ورود مراجع تقلید شیعه به مساله، دولت از پیگیری این مساله منصرف شد.
 یعنی در حکومت امام زمان قانون و خواست مردم محلی از اعراب ندارد , یعنی در حکومت اسلامی امام زمانی زنان چیزی بیش از یک دایه و عروسک سرگرمی مردان نیستند . این یعنی زنان در جمهوری اسلامی ایران شهروندان درجه سوم هستند , و از همه مهمتر این که در نظام مقدس آقا امام زمان , قانون , دولت و خواست ملت یعنی کشک ...!

خانم مولاوردی به ایلنا گفته است: "وقتی مخالفان از مراجع عظام هزینه کردند، به خاطر احترامی که دولت برای مراجع قائل است و رای مراجع را محترم می‌شمارد، تشخیص داده شد که این تمهیدات رعایت شود." او در عین حال گفته است که کارشناسان دولتی امکان حضور زنان تماشاچی را در رشته‌های ورزشی "با حساسیت کمتر" بررسی می‌کنند. در هفته‌‎های گذشته مساله حضور زنان و دختران تماشاچی در مسابقات والیبال تیم ملی مردان ایران به کشمکش میان گروه‌های مختلف منجر شده است. از یک سو طرفداران حضور زنان در استادیوم‌ها تلاش کرده‌اند برای حضور زنان در ورزشگاه فشار بیاورند و از طرف دیگر گروه‌های "حزب‌اللهی" تجمع‌هایی برگزار کرده و گفته‌اند با این حضور "مقابله خونینی" خواهند کرد. دولت اعلام کرده بود که شماری از زنان می‌توانند برای تماشای بازی ایران و آمریکا به استادیوم بروند اما سپس از این تصمیم خود عقب‌نشینی کرد. شهیندخت مولاوردی به ایلنا گفته است: "در شرایطی که جامعه ما دچار افسردگی شده و نیاز به نشاط و شادابی دارد، پایین آمدن سن اعتیاد به ۱۳ سال و روی آوردن دختران جوان به مواد روانگردان برای ایجاد هیجان کاذب جای تاسف دارد. در همین راستا است که ما این برنامه‌ها را برای ایجاد شور و هیجان و نشاط در زنان و دختران کشورمان لازم دانسته و ضروری تشخیص می‌دهیم." او در عین حال تاکید کرده: "ما بارها اعلام کرده‌ایم که پیگیری این مساله به معنای این نیست که ما این کار را در اولویت مطالبات زنان و دختران می‌دانیم٬ یا اینکه سایر فعالیت‌های خود را تعطیل کرده‌ایم و صرفا در حال پیگیری این مطالبه هستیم."