حق مسلم ما

بهمن ۱۴، ۱۳۹۳

داعش بار دیگر اسلام را اکران عمومی کرد

شبه‌نظامیان موسوم به دولت اسلامی (داعش) ویدیویی را منتشر کرده‌اند که ظاهرا صحنه سوزاندن معاذ کساسبه، خلبان اسیر اردنی را در داخل یک قفس آهنی نشان می‌دهد. این خلبان ماه گذشته میلادی بعد از سقوط جنگنده‌اش توسط داعش به اسارت گرفته شد.( پنجمین فیلم داعش که اسلام ناب محمدی را اکران عمومی کرد )

بار دیگر داعش , اسلام را اکران عمومی کرده است , همین ! داعش به همه مردم دنیا اسلام را نشان داده و میدهد . مگر بهشت زیر سایه شمشیر ها نیست ؟ پیامبر اسلام جز مسجد سازی , زن گرفتن و جنگ کار دیگری هم کرد ؟ چند بیمارستان ساخته ؟ چند مرکز تحقیقات ساخته ؟ چند مدرسه درست کرده ؟ کجاست ؟ اسلام یعنی جنگ , شمشیر , شلاق , جریمه , صیغه , مسلمان کردن به هر قیمتی , سنگسار و دهها خشونت ضد بشری دیگر !
 از پادشاه عربستان تا رهبر ایران همین کارها را میکنند بی سر و صدا و در خفا ( سوزاندن ترانه موسوی را بیاد دارید ) , کسی هم صداش در نمی آید !! حالا داعش اسلام را اکران عمومی کرده از انگلیس و آمریکا و کانادا بگیر بیا تا بورکینوفاسو دارند آنرا تقبیح میکنند و به مخالفانش در مناطق کرد و عرب منطقه کمک نظامی و غیر نظامی میکنند . جان من عزیز من , اسلام یعنی همین !

داعش عبارت از ان حکومتی است که مو به مو احکام اسلام را ساری و جاری میکند , داعش حقیقت دین مبین اسلام را به جهانیان نشان میدهد , داعش اصل اسلام است و خلیفه آن به حق شایستگی جانشینی پیامبرش را دارد . زنده باد داعش و پاینده باد خلیفه الله البغدادی که چهره اصلی و واقعی اسلام و محمد ( ص ) را به ما نشان داد و دست این ماله کشان اسلامی از سرزمین حجاز تا قمبل عظیم تهران را رو کرد که 1400 سال است ماله کشی میکنند که پیامبر چنین و چنان بوده و اسلام نتیجه معجزه پیامبر است و رسول الله مهربان بود و چون خاکستر بر سرش می ریختند خم به ابرو نمی آورد و با مسیحیان و یهودیان و... رافت اسلامی داشت .