حق مسلم ما

مهر ۱۳، ۱۳۹۲

بازی اتمی ایران و غرب همان بازی اسرائیل و فلسطین است !

فرض کنیم ایران غنی سازی را تعطیل , به درخواست غرب پاسخ مثبت بدهد و همه چیز به خوبی و خوشی عاقبت به خیر شود . شعار مرگ بر آمریکا جمع شود و تحریمها لغو گردد و...
چه اتفاقی می افتد ؟
1- دنیای غرب چگونه اعراب را بترساند و به آنها میلیارد میلیارد اسلحه بفروشد , فروش اسلحه به اعراب نفتی حوزه خلیج فارس نیمی از تجارت جهانی دنیای غرب + روسیه و چین را در سال گذشته داشته است . اسلحه هایی که هرگز بدرد کشورهای عربی نخواهد خورد , ضمن اینکه  خودشان سلاح شیمیایی می فروشند به سوریه بعد هم چون استفاده کرده جریمه میشود و سلاحها را باید پس دهد !!! در جریان این برنامه کسی نگفت چه کسی به اسد فروخته و چرا درست کرده و... البته ما استفاده از سلاح کشتار جمعی را محکوم میکنیم .
2- تحریمها نباشد آمریکا کدام بانک را میلیاردی جریمه خواهد کرد که با ایران معامله کرده ؟؟؟ بانکها هم جریمه را از حساب دولت ایران یعنی جیب مردم برمی دارند .
3- بازی تحریمها نباشد چگونه دول غربی خواهند توانست مثلا داروی یک دلاری را در بازار سیاه ( بازاری که خودشان درست کرده اند ) به ده دلار به شرکت دست چندم ایرانی بفروشند . و بسیاری محصولات دیگه از همین قبیل
4- فشارها روی مردم ایران نباشد , کدام مغز ایرانی دنبال فرار از ایران می رود ؟؟؟ ( فرار مغزها)
5- چین , روسیه , هند و بسیاری از کشورهای فرصت طلب محصولات بنجلشان را به کجا صادر خواهند کرد و به اندازه خون باباشون پول خواهند گرفت ؟؟؟
6- قیمت نفت در بازار جهانی به نرخ منطقی اقتصادی خواهد رسید و این یعنی ضرر دول غربی ! هر چه قیمت نفت بالا تر باشد سود غربی ها بیشتر و زیان تولیدکنندگان بیشتر است
7- کشورهای جهان سومی اگر امن و امان باشند و سران سالم و باهوشی داشته باشند چه کسی میخواهد در غرب حمالی و کلفتی کند ؟ حکایت ایرانیان و مردمان جهان سوم در غرب داستان زندگی افاغنه است در ایران , یک نفس آب شسته تر .
8- این حرف و حدیث ها نباشد , آخوندهای ایران بی لیاقتی و حماقت خودشان در اداره کشور را گردن چه کسی خواهند انداخت ؟ بی عرضگی آخوندها در اداره کشور دستاویز میخواهد تا ندانم کاری ها و خرابکاریهایشان پوشش داده شود .
9- سالانه چند خاوری با میلیاردها دلار پول مردم ایران روانه امریکا و جهان غرب میشوند و به اقتصادش کمک میکنند . این لفاظ بازی ها نباشد خاوری ها , بابک زنجانی ها و... پول مردم ایران را به کجا خواهند برد ؟ چه کسی سود خواهد کرد ؟ آقا زاده ها که همگی در غرب ساکن هستند و فقط تعطیلات نوروزی برای دیدار فامیل عازم ایران میشوند , تخم و ترکه خمینی , خامنه ای , خاتمی , احمدی نژاد و... کجا هستند .
10- بازی ایران و آمریکا نباشد اقتصاد ورشکسته روسیه به رهبری پوتین به چه روزی خواهد افتاد .
11-.....
خلاصه اینکه هم دنیای غرب هم دنیای شرق از این روابط متخاصمانه ایران و امریکا سود میکنند الا مردم بیچاره و درمانده ایران . بازی ایران و امریکا همان بازی اسرائیل و فلسطین است .
بعید نیست اوباما به حسن در تماس تلفنی گفته باشد " قرار نیست چیزی عوض شود , تند نرو " ده سال است که تا یکسال دیگر قرار است ایران اسلامی آخوندی به بمب اتم برسد و همه گزینه ها روی میز است .!!!!!

مرگ بر آمریکا و شرکا