حق مسلم ما

مرداد ۲۷، ۱۳۸۸

تصاویر کسانی که با مجوز رسمی خامنه ای در زندان ، لواط و زنا میکنند .


1- حسین سیب سرخی : متولد 54 تحصیلات سیکل، مداح خصوصی بیت رهبری و قمه زن معروف تهران، مداح جوانی است که در سال 77 به علت دستگیری در خانه فساد به جرم اینکه با نام مامور قلابی قصد اخاذی داشت به 2 سال زندان محکوم شد، اوج معروفیت او به سال 80 می رسد. از آن سال به بعد نوچه حسین سازور و منصور ارضی شد. او همواره به عنوان سر تیم عملیات لباس شخصی ها بوده است و تنها قمه زنی است که رهبر با ایشان ارتباط دارد.او پیکربیجان ترانه موسوی را سوزانده است . ترانه موسوی از نیرو های ایشان می توان به مصطفی خیریان مشاور ایثارگران احمدی نژاد و سجاد صابری ظفر قندی (برادر زاده قاضی ظفر قندی ) اشاره کرد. دو برادر دیگر او مجید و سعید (معتاد) هم از سردمداران لباس شخصی ها هستند
2- احد قدمی : داماد پروین احمدی نژاد متولد ۶۰ ، تحصیلات سیکل، اخراجی حوزه علمیه به جرم لواط ، اخراجی سپاه انصار و حراست ایران خودرو به جرم دریافت رشوه، در دولت احمدی نژاد مدیرکل حراست شهرداریها و دهیاریها کل کشور شد. مسئول تجاوز به پسران در کهریزک . نامبرده با رمز فتح المبین و به فرمان رادان مسئول حامله کردن پسر ها بوده است .
3 - روح الله بهمنی: داماد دیگر پروین احمدی نژاد کارچاق کن وام میلیاردی . مسئول بر قراری و برگذاری مراسم منقر و بافور برای خواص از جمله حداد عادل و علی لاریجانی و محمد رضا باهنر است .
4- حسین سازور : رئیس لباس شخصیها محل تجمعشان مقر چکش طلا در میدان خراسان است. او همواره مسلح بوده و رو به مردم تیر اندازی کرده . با توجه به شهادت شهود قاتل اشکان سهرابی است . از او تصاویری در این رابطه بدست امده است .
5 - منصور ارضی : رهبر مداحان که همیشه نطقهای تند او گریبان هاشمی و خاتمی را گرفته است . سابق بر این مسئولیت مستقیم مراسم عیش و نوش خامنه ای و شاهرودی را عهده دار بوده است . شایعات حاکی از آن است که دختر وی به منظور تبرک شدن توسط شخص سید علی خامنه ای ازاله بکارت شده و آنگاه به عقد یکی از لباس شخصی ها در آمده است .
.
.
.