حق مسلم ما

دی ۲۶، ۱۳۹۳

چرا اسلام یار دوازدهم تیم ملی فوتبال را حذف میکند؟

این روزها مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا در استرالیا در حال برگزاری است . اکثریت رسانه های فارسی زبان و تقریبا تمام رسانه های غیر فارسی زبان معتبر دنیا اذعان دارند که پس از استرالیا کشور ایران بیشترین تعداد تماشاچی را در بین تمام کشورهای آسیایی شرکت کننده داراست . حتی گزارشگران فارسی زبان تلویزیون اسلامی ایران در لابلای گزارشهای خود اعتراف میکنند حضور ایرانیان در ورزشگاههای محل برگزاری مسابقات ایران بی نظیر است .
قال کی روش : یار دوازدهم تیم ملی ایران , تماشاچیان داخل استادیوم هستند . 
حالا دو سئوال مطرح میشود :
1- چرا پخش تصاویرجمعیت 20 هزار نفری و حتی بیشتر ایرانیها در استادیوم فوتبال  هنگام پخش مستقیم مسابقات ایران سانسور میشود ؟ هر کشوری که از این استقبال تماشاچی در مملکتی دیگر برخوردار باشد بدون شک هموطنانش را در رسانه حلوا حلوا میکند اما حکومت اسلامی امام زمان آنرا سانسور میکند ؟ چرا ؟ واقعا چرا اسلام از زنان می ترسد ؟ وحشت و ترس اسلام از زنان برای چیست ؟
2- بیش از بیست هزار ایرانی زن و مرد به استادیوم میروند و نه اتفاقی می افتد و نه کار به سماور و خواهر و مادر فلان بازیکن کشیده میشود و ... اما در ایران فقط 500 نفر به استادیوم میروند که همه ریش دارند و ظاهری بسیجی , اما انسان خجالت میکشد با خواهرش از کنار استادیوم عبور کند . چرا ؟ واقعا چرا بسیجیان مسلمان اینگونه ادبیاتی دارند ؟

هنگام پخش مسابقات ایران در برابر بحرین و همچنین در برابر قطر با سانسور شدید تصاویر ایرانیان روبرو بودیم . حتی یکبار یک تصویر از نزدیک تماشاگران ایرانی را نداشتیم . چرا ؟ ایران اسلامی تنها کشور روی زمین است که خودش را سانسور میکند . یار دوازدهم تیم را سانسور میکند بطوری که کارگزاران خودشان در همان دستگاه سیمای اسلامی اینگونه همکاران سانسورچی خودشان را مسخره میکنند . ویدیوی کوتاه زیر واقعا دیدنی است . دوتا از مجریان تلویزیون اسلامی به پاسداران ولایتمدار مسلمان سانسورچی میخندند .
هر جا نشون میدادن و نشنون نمیدادن ها ها ها ها ها ها ها ها ها 
پیروانی اینچنین متحجر و واپسگرا قطعا پیامبری دارند که لیاقتش پشت جلد مجله فرانسوی شارلی ابدو است . واقعا اسلام دین ضد بشری است , برای همه چیز برنامه دارد غیر از  انسانها . اسلام هزار خاصیت دارد که کمترینش سانسور تماشاچی خودی است .

تصاویر ورزشی که اسلام از آن می  ترسد الله اکبر