حق مسلم ما

دی ۲۲، ۱۳۹۳

رقص و پایکوبی ایرانیان حاضر در ورزشگاه پس از بازی ایران - بحرین

با وجود این همه تماشاچی ایرانی، که همه رقم آدم توشون پیدا می شد، و با اینکه خیلی از تماشاچیا خانم بودن، هیچ مشکلی پیش نیومد و مردم اومدن بازی رو دیدن، بزن و برقص هم کردن و برگشتن خونه هاشون.



اما سران نظام دیکتاتوری اسلامی اجازه ورد زنان به استادیوم ورزشی در ایران را نمی دهند چرا ؟ ؟؟؟ چون میدانند فرهنگ اسلام شیعه بر شانه بسیجیانی است که به ورزشگاه می آیند و جز حرف رکیک چیزی از مادر عاریه شان یاد نگرفته اند . بسیجیان مسلمان شیعه در استادیوم های ایران از شیر سماور و فشفشه ..... تا گاهی اوقات هم یاد مادر و خواهرشان می افتند .

ایرانی ها ی مقیم خارج در چهار گوشه دنیا از نیوزلند تا آلاسکا و از فنلاند تا آفریقای جنوبی به استادیوم میروند , می رقصند شادی میکنند و گاهی هم به دلیل باخت ناراحت به خانه برمیگردند اما نه خبری از شیر سماور هست نه کسی یاد ... می افتد .وقتی به ایرانی های برون مرزی می نگریم اثری از علائم اسلامی بر لباس و کیف و کفششان نمی بینیم .
نتیجه میگیریم همه بدبختی ها زیر سر اسلام است و تمام فحاشان استادیوم های ورزشی در ایران ,  بسیجیان لشکر مخلص شیعه هستند که در مدارس دینی پرورش یافته اند و چیزی جز اسلحه و فحاشی نیاموخته اندو این از برکات اسلام است .