حق مسلم ما

خرداد ۰۳، ۱۳۹۳

آنها که از گرفتن یارانه انصراف دادند , به قاتلان فرزندان ایرانی کمک کرده اند


دولت آخوند حسن روحانی در آخرین روز کاری سال 92 مبلغ دویست و پنجاه میلیارد تومان (75 میلیون دلار) از سفره های مردم ایران بریده است تا به مصرف «صدور ارتجاع» در کشور همسایه، عراق برساند. سایت حکومتی موسوم به «صبحانه» در راستای تعریف و تمجید از این حرکت ارتجاعی و ضد ملی اقدام به انتشار سندی نموده است که به امضاء اسحاق جهانگیری معاون اول ریس جمهور منتصب رسیده است. گفتنی است این اقدام های شرم آور و ضد ملی در حالی انجام می شود که دولت آخوند حسن روحانی در ابتدای سال جاری برای انصراف مردم از دریافت یارانه های 42 هزار تومانی (سیزده دلاری) به انواع و اقسام ترفندها و نیرنگ ها متوسل شده بود.
عراقی ها که هشت سال مشغول کشتن ایرانی ها بودند و خواب و خوراک را بر مردم ایران حرام کرده بودند حالا از حسن روحانی یارانه میگیرند . عراقی های نژاد پرست تازی صفت که در کشتن جوانان ایران و تجاوز به زنان ایران پیشتاز جنایت علیه بشریت هستند حالا از دولت حسن روحانی هدیه میگیرند . تف به قبر حسین ابلیس !
قبلا در همین وبلاگ گفتیم هرکس یارانه نگیرد ایرانی نیست , به ما خندیدید .... این هم حق مسلم آن ایرانی ابلهی است که از گرفتن یارانه انصراف داد تا عراقی ها چاق شوند .