حق مسلم ما

دی ۲۶، ۱۳۹۲

فردا حضور در ورزشگاه صد هزار پسری را تحریم کنیم

فردا جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۲قرار است که دو تیم استقلال و پرسپولیس به مصاف همدیگر بروند. مسابقه فردا هفتاد و هشتمین رودر روئی  این دو رقیب  است که قطعا با نتیجه  شرط بندان ارشد رژیم تمام خواهد شد .
بیکاری , تورم , بیماری های واگیر اپیدمی , آلودگی هوا , اعتیاد , کودکان کار , فحشا , شرط بندی و.... مشکلات اصلی امروز ماست . پخش مراسم قرعه کشی جام جهانی را سانسور میکنند , پخش فوتبال اروپا را شطرنجی میکند , حضور زنان در ورزشگاه ممنوع است و... اما وقتی لازم است جوانان گوشت دم توپ تبلیغات شوند و از آنها استفاده سیاسی شود حق مسلم جوانان میشود حضور در ورزشگاه آزادی !!!
حضور ما فردا در ورزشگاه آزادی یعنی , حمایت از پخش سانسور شده مسابقات ورزشی , یعنی اینکه ما احمق و ابله هستیم و باید یک بزرگتری مصلحت ما را تشخیص دهد .
برای آزادی زنان در رفتن به استادیوم های ورزشی و شکستن سد اسلامی ممنوع الورودی زنان این پتیشن را امضا کنید ! با امضای این پتیشن ملایان را زیر فشار گذاریم .


 جالب است که وبسایت اخبار1 هم نگاهی متفاوت به دربی داشته است ! ... اما در جامعه ای که همه حق مسلم آزادی به گروگان گرفته شده است، آیا تماشای مسابقات ورزشی چیزی به غیر از اتلاف وقت و خریدن عمر برای ادامه حکومت دیکتاتوری نخواهد داشت؟  دارد ادامه...