حق مسلم ما

آذر ۲۱، ۱۳۹۲

بودجه سالانه کمک به سوریه و حزب الله لبنان برای سال آینده ۵/ ۷ برابر شده است

کسی میدونه توی ایران چه خبره ؟ پریروز یه ملا گفت ... دیروز هجده نماینده ... امروز فرمانده سپاه میگه ...

( پریروز) نماینده رهبری در سپاه پاسداران قبلا گفته بود , برای ما سوریه از خوزستان مهم تر است و اگر دشمن به خوزستان ایران و سوریه همزمان حمله کند برای ما دفاع از سوریه و بشار اسد ارجح است .
(دیروز) ۱۸ نماینده استان خوزستان روز سه‌شنبه، ۱۹ آذر، در واکنش به آنچه که کاهش شدید اعتبارات این استان در بودجه سال ۹۳ خوانده‌اند، به طور دسته جمعی استعفاء دادند.
 (امروز) فرمانده کل سپاه پاسداران ایران  می‌گوید که توافق ژنو یک معامله نابرابر بوده که البته هنوز در آن "از خط قرمز" عبور نشده است. به گفته وی، سپاه برای"حفظ سوریه و دولت بشار اسد " هر کاری را که لازم باشد انجام می‌دهد.
( فردا ) امام جمعه خرمشهر استعفا کرد .

 به گفته یکی از نمایندگان خوزستان ( که برای حفظ جانش نمی توانیم نامش را فاش کنیم ) در حالی که بودجه سالانه خوزستان در بخشهای بهداشت , آموزش و پرورش , کشاورزی , گردشگری , آب و فاضلاب , و رفاه عمومی تا حدود چهار برابر ( با احتساب تورم ) نسبت به سال قبل , کاهش داشته بودجه منابعی که از طریق ان  کمک به سوریه و حزب الله لبنان را امکان پذیر میسازد تا هفت و نیم برابر افزایش داشته است , بودجه حزب  الله لبنان , دولت دمشق و... شفاف و روشن در لایحه بودجه نمی آید اما معلوم است از کدام بندها و تبصره ها همه ساله این کار انجام می شود  ..... اضافه کرد به لایحه بودجه 93 فقط نگاه کنید و با سال قبل مقایسه کنید ! اقتصاد خوزستان را دستی دستی دارند به فنا میدهند و این کار هدفمند است , اسم منم جایی نگید . همین
کار به جایی رسیده که سيد نبی موسوی امام جمعه شعیه رژيم در خرمشهر و نماینده خامنه ای در خرمشهر از مقام امام جمعگی استعفا داده است .

شیرهای سنگی خوزستان مرده اند , شیر زنان و شیر مردانش کجایند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟