حق مسلم ما

خرداد ۲۷، ۱۳۹۲

نگذاشت در شمارش آرا تقلب شود , او را به دادگاه کشاندند !

با احضار محمود احمدی نژاد به دادگاه خامنه ای دو هدف را دنبال میکند .
 1- برخورد با نوچه نافرمان خودش , اگر چه تا بحال او خیلی غلطها کرده بود اما هرگز سید علی او را به دادگاه فرا نخواند .
 2- زهر چشم گرفتن از روحانی که در شعارهای تبلیغاتی اش خواهان آزادی زندانیان سیاسی و بهبود وضع معیشت مردم شده بود و بارها تکرار کرده بود , سید علی میداند ایرانی باید گرسنه باشد وگرنه شاخ میشود و به خیابان میآید و... !
حال بماند که این شکایت دهها مشکل حقوقی دارد , برای مثال :
بر اساس بند ده اصل 110 قانون اساسی تصریح شده است که رسیدگی به تخلف رئیس جمهور از وظایف قانونی به عهده دیوان عالی کشور است. شایان ذکر است دادگاه های کیفری وظیفه و صلاحیت رسیدگی به شکایاتی که موضوع و ماهیت آنها حقوقی است را ندارند. از سوی دیگر موضوع اتهام در این احضاریه مشخص نشده است در حالی که طبق قانون اساسی افراد عادی هم باید از اتهام خود آگاه باشند.منبع  
در مدت هشت سال حکومت محمود و شرکا تنها کاری که محمود کرد همین بود که در پایان دوره اش نگذاشت عوامل سید علی تقلب کنند و سعید جلیلی یا محمد باقر  را از صندوق در آورند .
باز هم تاریخ تکرار میشود . تاجزاده ها و موسوی ها آزاد میشوند , مشایی ها و احمدی نژادها به حبس میروند  و باز مردم هشت سال سر کار هستند . در هشت سال گذشته امیر ارجمند ها در رادیو ها و تلویزیونها سر به دیوار میکوبیدند و از حالا به  مدت هشت سال آینده فرهاد جعفری ها در مدیا سر به دیوار خواهند نهاد !
 تا نظام دیکتاتوری اسلامی بر ایران حاکم است , این سیکل هر هشت سال تکرار میشود ( چرخه زرشک ) , هر هشت سال جای زندانی و زندانبان عوض میشود , و ما مردم الکی خوش هستیم .
و این در حالی است که سعید جلیلی در تدارک مراسم تحلیف حسن روحانی است .  این نوشته در حمایت از محمود و کارهای او نیست . تنها یک زنگ اخبار است , شاید همه ما بیدار شویم و ببینیم چه میکنیم .