حق مسلم ما

خرداد ۰۶، ۱۳۹۲

به من رای دهید !

این روزها برخی از ایرانیان حرفهای جالبی میزنند , رای اولی ها میگن میخوایم توی کنکور ثبت نام کنیم و بریم دانشگاه , کارمندا میگن می ترسیم برامون درد سر درست کنند , بعضی از اقشار آسیب پذیر میگن شاید یارانه هامون قطع بشه وخلاصه خیلی ها با وجود اینکه دل در گرو این هشت نماینده ولی فقیه ندارند و معتقد هستند رئیس دولت با تک رای راهبری موفق به کسب 68 درصد آرا خواهد شد , از رای ندادن میترسند ! اگر چه این شایعات را خود عوامل آخوندیسم راه می اندازند تا مردم را به هر قیمتی پای صندوق بکشانند .
این هم حرفی است و نمیشه گفت این حداقل ها را هم از دست بدهید . اما اگر به هر دلیلی در انتصابات شرکت میکنید رای سفید در صندوق ها نیندازید چرا که نور چشمی های ولایتمدار یعد از باز شدن صندوق ها روی انها خواهند نوشت جلیلی ! اگر چه باز شدن صندوق ها و شمارش آرا الکی و بی خاصیت است و ستاد مهندسی انتخابات رهبری از هم اکنون جدول میزان رای و مشارکت مردمی را تهیه کرده و مشخص نموده که سعید جلیلی با بیش از 68 درصد آرا برنده شده است , اما رای سفید دادن کار درستی نیست .
به من رای دهید ( فامیل دور ) ! هر چه باشه از همه منتخبین شورای نگهبان عاقل تر و مشهور تر هستم , سبز هم که هستم , چهره مردمی هم دارم , متخصص علوم دری هم که هستم . خوب بجای رای سفید به من رای دهید .
اینطوری هم رای دادین هم رای ندادین هم ولایتمداران ساندیسخوری که آرا را می شمارند عصبی خواهید کرد . تحریم فعال انتخابات اینطوری هم میتونه باشه ! عوامل برگذاری انتخابات نمایشی به همه میتونند دروغ بگن اما به خودشون چی ؟ تصور کنید آرای یک صندوق هزار تا رای باشه و هفتصد تاش برای فامیل دور ثبت بشه ( رای باطله ) , این مشت محکمی است بر دهان سید علی و پسرش مجتبی که برای مردم پشیزی هم قائل نیستند .
کسی گفته بود مهر انتخابات با سیب زمینی بسازید و بزنید توی شناسنامه تون ! پیشنهاد خوبی است اما همه نمی تونند این کار را بکنند . به هر حال فامیل دور در خدمت شماست , رای سفید توی صندوقها نیندازید ! به فامیل دور رای دهید . اگر فکر میکنید باید رای بدهید و به مهر داخل شناسنامه نیاز دارید . اگر هم پیشنهاد بهتری دارید در بخش نظرها بنویسید . شاید کار شمارش آرا بالا بگیره , چون گرگها به جان هم افتاده اند , رای سفید شما سرنوشت ساز میشه به نفع ولایت فقیه! پس رای سفید ندهید . به من " فامیل دور " رای بدهید .

ستاد انتخابات فامیل دور