حق مسلم ما

اردیبهشت ۲۷، ۱۳۹۲

پروژه مهندسی انتخابات و تقلب در آن امروز رسما کلید خورد . ( پاسخی به اکبر گنجی وابراهیم نبوی )


محمدحسن نامی (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات)امروز جمعه به مناسبت «روز ارتباطات» به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه در محل دانشگاه تهران، گفت: تمام ظرفیت های كشور به ویژه این وزارتخانه برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم به كار گرفته شده است. وی با بیان این كه در جمهوری اسلامی ایران این وزارتخانه عهده دار ماموریت های مهم حاكمیتی از جمله در حوزه های علمی، فنی و اقتصادی است، افزود: برگزاری انتخاباتی پرشكوه و با امنیت لازم در این دوره اهمیت بالایی دارد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، رای گیری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شیوه رایانه ای و با استفاده از ۷۰ هزار صندوق در سطح كشور انجام می شود. کد خبر : 1047286366089533617
و این یعنی تقلب در انتخابات , با استفاده از نرم افزارهای اماری تعداد شرکت کنندگان , میزان مشارکت و تعداد آرای هر نامزد توسط بیت رهبری مشخص گردیده و معلوم شده چه کسی با شصت و سه درصد آرا به مقام ریاست جمهوری ایران اسلامی ( رئیس دفتر خامنه ای ) خواهد رسید .
کسانی با نرم افزار فتوشاپ موشک , پهباد , فانتوم و ... به رخ جهانیان میکشند و قدرت نظامی خودشان را به نمایش عموم میگذارند , حال با تجربه از انتخابات گذشته و استفاده از نرم افزارهای پیش ساخته کامپیوتری نتایج انتخابات 24 خرداد 92 را تهیه و در زمان مقرر رسما اعلام خواهند کرد .
آنها که مردم را گوسفند فرض میکنند و آیت الله هاشمی رفسنجانی ( اکبر شاه سابق ) را ناجی ملت میدانند و برای داغ شدن تنور انتخابات , مردم محروم و گرفتار ایران را به بهانه بهبود وضع معیشت تشویق به رای دادن میکنند , در حق مردم خیانت میکنند .
حضرت آیت الله اکبر گنجی ( خوشنشین آمریکایی ) و سایر حضرات آیات اعظام که در اروپا و آمریکا به خوش نشینی مشغولند , با نوشتن مقاله و استفاده از دنیای مدیا مردم ایران را به شرکت در انتخاباتی تشویق میکنند که وزیر ارتباطا تش نتایج آنرا قبل از برگزاری رایانه ای کرده است .
واقعا چرا کسانی مانند ابراهیم نبوی ( خوش نشین اروپایی ) , اکبر گنجی و... مردم را تحریک و تشویق به رای دادن میکنند . آیا آنها نمی دانند در جمهوری اسلامی انتخاباتی هرگز نبوده و نیست .
به این حضرات آیات اعظام و خوش نشین عرض میکنیم , هشت سال قبل تحریم کردیم و رای ندادیم و شرکت نکردیم , با تک رای رهبر محمود آقای خوشتیپ از صندوق در آمد !!! چهار سال قبل خودمان را به فنا دادیم و رای دادیم و خون و جون دادیم که مثلا میر حسین , برنده شود . اما دیدید که باز هم با تک رای رهبر حاج دکتر سید محمود از صندوق پرید بیرون و گفت من هستم! . حالا که رایانه ای هم شده به قول آقایان و تقلب در آن مثل آب خوردن است .
رای ما و شما هیچ تاثیری ندارد , آنچه دیکتاتور عظمی بخواهد همان میشود و صندوقهای آرا قبل از شمارش معدوم خواهد شد . مشایی , قالیباف , ولایتی , جلیلی و هاشمی و... دستشان تا آرنج به خون جوانان بیگناه ایران آغشته است . این حضرات سی و چند سال است که بر شما حاکم اند و اگر قرار بود گلی به سرمان بزنند تا حالا زده بودند . چه هاشمی قاتل بیاید و چه مشایی رمال و آدمکش و چه تروریست بین المللی مثل ولایتی یا معتادی مثل حداد هیچ فرقی به حال هیچکس نخواهد داشت . اصل نظام مشکل دارد و با رای دادن و پای صندوق رفتن به نظامی رای میدهیم که جز جرم و جنایت کاری نداشته است . جلیلی و لنکرانی در همان مکتبی درس خوانده اند که روحانی و قالیباف و فلاحیان . رای امروز شما مثل رای دیروز ما بی ارزش است , هر کس بیاید در وضعیت معیشتی ما تغییری حاصل نخواهد شد چرا که اسلام و نظام اسلامی اصلاح ناشدنی است . اگر صدام , بن علی و قذافی و اسد اصلاح شدند , سید علی و علی اکبر و سعید و محمد باقر هم اصلاح خواهند شد . دیکتاتور, دیکتاتور است و رای دادن در نظام دیکتاتوری تایید دیکتاتور است .
جناب آقای نبوی , که با تقلید از احمدی نژاد ساده زیستی را پیشه کرده اید و نان سیب زمینی میخورید :
اگر معیارهای انتخابات آزاد و عادلانه را بدانید هرگز تسلیم انتصابات فرمایشی نخواهید شد . امسال که پای صندوق رای می روید و رای میدهید , مواظب باشید تا لباستان به خون ریخته شده ندا و سهراب  در کف خیابان آغشته نشود که در فقه شیعه خون نجس است , بعد از رای دادن سبابه خودتان را به مرکب خون ترانه و اشکان آغشته نکنید , اگر انگشتتان مرکبی شد حتما طهارت بگیرید که در اسلام خون از مطهرات نیست !
 بیاد آورید که به تشویق کسانی چون شما و حضرت گنجی , عطا مهاجرانی , مسعود بهنود و...چهار سال قبل جوانان ایران پای صندوق رفتند و در دفاع از رایشان جان باختند . نان و زیتون پیامبری نوش جان !