حق مسلم ما

اسفند ۱۳، ۱۳۹۱

حدود یک میلیارد تومن کمک آکادمی موسیقی گوگوش به سپاه پاسداران

زود قضاوت نکنید , این مقاله را تا آخر بخوانید ! اول از همه عرض کنیم که ما اصلا با موسیقی و ترانه و رقص و شادی مخالف نیستیم ! با استعداد یابی و آموزش جوانان و نوجوانان ایران هم مخالف نیستیم . هیچگونه پدر کشتگی هم با خانم گوگوش و دوستانشان در آکادمی موسیقی گوگوش نداریم .   اما برامون چند سئوال مطرح شده که دوست داریم بپرسیم .
همه میدانیم که مخابرات ایران به سپاه پاسداران واگذار شده است . آکادمی موسیقی گوگوش در شش یا هفت شب برنامه از مردم و بینندگان میخواهد تا به خواننده مورد نظرشون رای بدهند با تلفن و یا اس ام اس ! 
مجری برنامه هر جمعه شب میاد وبا افتخار وصف ناشدنی  میگه رکورد زدیم , بیش از یک میلیون تماس , تردیدی نیست که شو تلویزیونی آکادمی گوگوش یکی از پر مخاطب ترین برنامه های تلوزیونی است و با برنامه ورزشی نود رقابت میکند .


اگر بگیم در شش شب رای گیری خواهد شد و متوسط 150 تومن یا 100 تومن را در نظر بگیریم ( چه اینکه معتقدیم میزان اس ام اس بیشتر است ) و تعداد تماس ها را هم 1000000 منظور کنیم , مبلغی حدود هفتصد و بیست میلیون تومان خواهد شد که مفت مفت به حساب سپاه پاسداران واریز میگردد , که این اعداد میانگین است و عدد و رقم واقعی به مراتب بیشتر خواهد بود , و شاید تا دو برابر این مبلغ هم برسد .
تلفن ها و اس ام اس گیرهای بی بی سی , رادیو فردا و... توسط مخابرات جمهوری اسلامی مرتبا بلاک میشود اما هیچ مشکلی برای بیست شماره آکادمی بوجود نمی آورد ؟ چرا ؟ 
یعنی مردمی که برای آجیل شب عیدشان مانده اند و در تورم بیش از 40 درصد با هزار بدبختی صورتشان را به زور با سیلی سرخ کرده اند رسما به سپاه پاسداران کمک میکنند تا بهتر سرکوبشان کند .
صد تومن و صدو پنجاه تومن پولی نیست ! حتی اتحادیه متکدیان پایتخت هم رسما اعلام کرده اند که کمتر از 200 تومان از کسی گرفته نشود , اما همین صد تومن ها روی هم میشود .... تومن !
چرا باید اینگونه به سپاه پاسدارانی کمک کنیم که برای کشتن در سراسر دنیا از هیچ کوششی دریغ نمی کند 
به سپاه پاسدارانی کمک کنیم که در سرکوب آزادیخواهان ایران از هیچ خشونتی دریغ نمی کند 
چرا ؟
واقعا چرا ؟ بهتر است کمی فکر کنیم . بهتر است خانم گوگوش هم در نوع برگذاری انتخاباتی شان تجدید نظر کنند . حیف است خانم گوگوش وجه اجتماعی و محبوبیت خودشان را فدای سپاه پاسدارن کنند . 
ما نمی گویم خانم گوگوش و تلویزیون من و تو 1 با حکومت فاشیستی اسلامی دستشان توی یک کاسه است , اما گله مندیم که چرا اینگونه ناخود آگاه به تروریستهای اسلامی کمک مالی میکنند .
راهکارهای دیگری هم برای رای گیری هست ؟ مگه نه ؟