حق مسلم ما

اسفند ۲۰، ۱۳۹۱

فقط روژ لب همسرم , ناخن خواهرم , چکمه مادرم مصداق تبرج است ! و اشاعه فساد میکند ؟

نامه ای خطاب به آیت الله العظمی سید علی حسینی خامنه ای دامت برکاته

حضور محترم مقام عظمی ولایت , حضرت آیت الله سید علی خامنه ای , ولی امر مسلمین جهان
با عرض سلام از حضرتعالی استفتاء دارم ؟
این چه اصول و مبانی اسلام است و این چه فقهی است که عوامل جان برکف شما روزانه هزاران دختر و زن را در خیابانهای شلوغ ایران به جرم تبرج , اشاعه فرهنگ غیر اسلامی , بر هم خوردن امنیت شیعیان , توهین به مبانی فقه شیعه و... دستگیر و روانه پاسگاههای انتظامی و بعضا دادگاه و زندان می کنند و گاه جسد دخترانمان را تحویل میدهید ( دکتر زهرا بنی یعقوب ) ! 
اما دکتر محمود احمدی نژاد که با نظر مساعد شما و رای ما به ایشان بنا بر تبعیت از شما  و اثبات ولایتمداری , رئیس جمهور شده اند و باید الگو باشند , در بلاد کفر هم آغوشی دختر شهید چاوز و هم آغوشی مادر آن شهید راه اسلام را در برابر چشم میلیاردها انسان ( تلویزیونها , روزنامه ها )انجام میدهند و شما و عوامل جان بر کف شما هیچ نمی کنند .
توقع ما اجرای عدالت و اجرای احکام مقدس شرعی است . بی تفاوتی شما در اعدام محمود احمدی نژاد فاتحه خواندن بر قرآن و به مسلخ بردن تمام مراجع شیعه را بدنبال خواهد داشت .
حکم شرعی محمود احمدی نژاد با این رفتار غیر اسلامی  چیست ؟
چرا احکام شرعی برای ایشان نافذ نیست ؟
چرا مراجع بزرگی مثل شما که با دیدن یک ناخن رنگ شده , حکم به قطع دست میدهید در برابر این جنایت بشری سکوت کرده اند ؟
چرا برای کشتن این موجود فاسد جایزه میلیونی تعیین نمی کنید ؟ رفتار غیر شرعی این محمود اقا کمتر از ترانه شاهین نجفی نیست . هست ؟
وقتی مرد پنجاه ساله همسر دار که می گوید مسلمان و شیعه است , چنین کند و حتی یک شب هم در کلانتری نخوابد , دیگه از جوانان ایرانی توقع رعایت شئونات اسلامی یک جوک خواهد بود .