حق مسلم ما

بهمن ۲۸، ۱۳۹۱

مه آفرید امیر خسروی اعدام میشود تا دانه درشتها معرفی نشوند .

ظاهرا در پرونده اختلاس 30 هزار میلیاردی تمام جناحها و گروههای حاکم بر ایران دست داشته اند . از بیت رهبری تا برادران دالتون و خانواده فتنه و انحرافیون بهاران و ... ! احمدی نژاد یک شبه مرتضوی را آزاد کرد و رفسنجانی , رفیقدوست را و فاضل هرگز محاکمه نشد و... 
به گزارش ایلنا شعبه 13 دیوانعالی کشور حکم اعدام مه‌آفرید امیرخسروی مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری امیرمنصور آریا را تأیید کرد. قضات شعبه 13 دیوانعالی کشور که از مهرماه مشغول بررسی پرونده و احکام صادره دادگاه انقلاب برای 37 متهم بخش اول فساد بزرگ مالی بودند، حکم اعدام مه‌آفرید امیرخسروی، متهم ردیف اول این پرونده را تأیید کردند. برخی از رسانه‌ها به نقل از آیت‌الله محسنی گرکانی از نقض حکم برخی از متهمان به دلیل وجود نواقصی خبر داده‌اند. مه آفرید امیرخسروی متهم ردیف اول پرونده اختلاس بزرگ در دادگاه تهدید به افشای نام مسئولانی کرده بود که در این اختلاس دست داشته اند. و اینک حکم اعدام مه‌آفرید امیرخسروی تأیید شد تا وی تمامی رازهای پشت پرده اختلاس 3 هزار میلیاردی را با نام افرادی از بیت رهبری و قوه قضاییه با خود به گور ببرد .

وبلاگ حق مسلم ما : از دزد و اختلاسگر و مجرم حمایت نمیکند , ما میگیم اگه با اعدام درست شدنی بود سالها قبل شما همکار رفیقدوست را در بانک صادرات اعدام کردید ضمنا , اگه قرار به اعدام هست دانه درشت ها واجبتر هستند .