حق مسلم ما

بهمن ۱۱، ۱۳۹۱

امام آمد و براشون آورد !

تازه با هم آشنا شده بودند , یکدل نه که صد دل عاشق همدیگه بودند ! هر دوتاشون دانشجو بودند , که شاه رفت و عشق آتشین این دو جوان آنروزها را دو چندان کرد ! با هم درب دانشگاه را بسته بودند و با هم شعار میدادند تا شاه کفن نشود , این وطن وطن نشود ! امامشون اومد و براشون علاوه بر هدیه ازدواج سوغاتی هم آورد . من که اون روزها اصلا نه وجود خارجی داشتم و نه وجود داخلی ! تازه چند سال بعدش من بدنیا اومدم . دهه فجر که میشه مادرم میگه دهه زجر اومد , کاش لال میشدم و شعار نمی دادم !
اینکه شاه خوب بوده یا بد من هیچ قضاوتی ندارم ! اما میخوام بمناسبت ایام الله مبارک فجر سوغات و هدیه های امامون رو باز کنم ببینم چه برای پدر و مادرم و برای من آورد . خیلی مختصر و تیتروار می نویسم .
شاه رفت و دیگه پشت سرش هم نگاه نکرد ! امام عزیز اومد و قران رو باز کرد و اسلام را تبیین کرد و کلی هدیه برامون از تو قرآن در آورد به شرح زیر :
1- اعدام 
2- زندان , تجاوز , شیشه نوشابه و تخم مرغ آب پز و دسته کلنگ چرب
3- شلاق و حد و تعزیر
4- جنگ هشت ساله با صدام حسین کافر ( دیروز) رئیس جمهور کشور دوست و برادر عراق (امروزی )
5- رشوه , پارتی بازی , حق خوری , ضعیف کشی
6- دلار افسار گسیخته و تورمی که تمکین نمی کند
7- انواع مواد مخدر از تریاک تا شیشه اسلامی , ترویج و گسترش آن 
8- صیغه اسلامی و فحشا و فساد
9- نا امنی 
10- تکثیر ثانیه ای اخوند و ملا و شیخ و محلل اسلامی ( حرامزادگان اهل بیت عصمت و طهارت )
11- ترویج خرافات و خزعبلات اسلامی و اسلام نمایی
12- اشاعه فرهنگ دروغگویی و دورنگی و بی اعتمادی
13- بی اعتباری گذرنامه ایرانی , و تبدیل ایرانی ساده به تروریست از دید مردم جهان
14- صرف درامد های ملت ایران برای تروریستهای حماس , طالبان, القاعده , الفتح , اخوان المسلمین , اصحاب سحابه و ... !
15-گسترش و ترویج فرهنگ بی بند و باری اسلامی , و اجرای فقه عقب افتاده شیعه .
16- مجبور کردن مردم ایران برای اینکه حتما باید به بهشت بروند .
17- تبدیل دادگستری ایران به رشوه گستری ایران 
18- گسترش و توسعه حلب اباد ها در تمام ایران
19- افزایش و گسترش قبرستان ها با پخش پارازیت ,آلودگی هوا , قتل در زندان , اعدام و ترور , حوادث و سوانح قرآنی
20- سنگسار 
21- دستگیری روزنامه نگار تا آبدارچی حزب ... ایرانی
22- برگزاری جشن اعدام و شلاق و قطع دست در ملاء عام
23 - ...
خسته شدم چقدر کادو باز کنم ! دست گل امامشون درد نکنه ! چرا ویلا ندادن , ماشین پیکان ندادن .......