حق مسلم ما

بهمن ۰۶، ۱۳۹۱

انتخابات در اسلام حرام و انتصابات حلال طیب است !

انتخابات در اسلام حرام است ! پیامبر اسلام مردم را در غدیر خم نگه داشت و گفت هر کس من پیامبر او هستم بعد از من علی امام اوست ! اولا که حکومت داری در اسلام مادام العمر است , دقیقا مثل خمینی و خامنه ای ! ثانیا اینکه پیامبر رای گیری نکرد, انتخابات برگزار نکرد , انتصابات کرد .
یعنی عقل پیامبر عظیم الشان اسلام از خمینی یا  سید علی خامنه ای کمتر بوده که انتخابات برگزار نکرده . خامنه ای سالی یکبار این فعل حرام را انجام میدهد و انتخابات برگزار میکند . چرا ؟ مگر به پیامبر اعتقاد ندارد ؟
مطابق فقه اهل تسنن هم انتخاباتی در کار نبوده و ابوبکر و عمر و عثمان بگونه ای انتصابی بوده اند نه انتخابی از طرف مردم با رای آزاد !
لذا کاری که پیامبر انجام نداد چرا باید سید علی خامنه ای انجام دهد ؟ چرا سید علی فعل حرام انجام میدهد ؟
انتخابات یک کاری است که کافران غربی انجام میدهند . و هیچگونه سنخیتی با اسلام و مسلمین ندارد . چرا باید میلیاردها دلار هزینه شود و انتخابات نمایشی برگزار شود و اسمش را بگذارند انتخابات آزاد ؟ 
همین هزینه برگزاری انتخابات را به زلزله زده های آذربایجان بدهند , تمام مشکلات زلزله زدگان حل میشود . آقا هم روی یک چیز بلندی مثلا برج میلاد بایستند و دست یک نفر را ببرند بالا و بگویند هر کس من رهبر او هستم این حداد قاتل رئیس جمهور اوست . 
مسلمانانی که در انتخابات شرکت میکنند یعنی به پیامبر اسلام اعتقاد ندارند