حق مسلم ما

آذر ۱۹، ۱۳۹۱

فاحشه ای بنام زهرا , شکر خورد ! (18+)


با پوزش از خوانندگان این روزانه , برای نخستین بار در این روزانه از کلمه ( 18+) استفاده شد , اگر خواننده ما بوده باشید میدانید هرگز بنا نداریم با ادبیات اسلامی و فرهنگ و لغت مسلمانان در اینجا صحبت کنیم. بکار بردن الفاظ رکیک در شان و جایگاه ملایان , مراجع دینی و صیغه هایشان است و گاه ملازادگان از این کلمات استفاده میکنند  اما چاره ای نیست و باید با اسلامیون مثل خودشون رفتار کرد . هر چه ما با ادب هستیم این حرامزادگان مکتب حسن و حسین به تبعیت از پیامبر شپشوشان هر چه میخواهند میگویند ,  زهرا سجادی معاون محمود احمدی نژاد گفته است که دختران در۴۰ سالگی سن عقلی شان کامل می شود. (سند)
حال باید از این جنده خانم  پرسید :
1- چرا پیامبر اسلام روی دختر نه ساله خوابید ؟ دختر نه ساله که 31 سال بعد عقلش کامل میشه باید زیر پیرمرد شپشو اسلام بخوابد و اسمش را نگذاریم کودک آزاری یا تجاوز اسمش را بگذاریم ازدواج یا صیغه اسلامی !  
2- غلط میکنید از دختر 15 ساله رای میگیرید در انتخابات . کسی که قرار است 25 سال دیگر عقلش کامل شود .
3- چرا دختر 16 ساله را عقد محضری و ثبت در دفتر میکنید . در حالی که این دختر 24 سال دیگر قرار است عقلش کامل شود .
4- عقل دختر در 40 سالگی کامل میشه اما از حدود 14 سالگی میتونه مادر بشه ! لابد چون احمق و ابله است در حالی که 26 سال دیگر عاقل میشود .
5-....
6-....

فاحشه سجادی بهتر است شما هم در کنار فاحشه آلیا و فاحشه رجبی به امورات حرمسرای حضرت با عمارت النسا ئ مراجع تقلیدتان برسید و اینقدر شکر اضافی نخورید .