حق مسلم ما

دی ۰۳، ۱۳۹۱

از گم شدن ژوزه و همکارانش تا مرگ طبیعی نیما نهاوندیان !

دیروز خبری منتشر شد که ژوزه سرمربی پرتغالی پرسپولیس به همراه دستیارانش از هتل محل اقامتشان در تهران خارج شده اند و گم شده اند . نه کسی این خبر را تائید کرد و نه تکذیب شد ! 
امروز خبر از پیدا شدن طبیعی جسد نیما نهاوندیان در منزلش منتشر میشود و یک ویدیو مربوط به کمی جر وبحث متوفی با علی دایی مربوط به حدود دوسال قبل دست بدست در دنیای مجازی رد و بدل میشود .
واقعا در جامعه ورزشی ایران این روزها چه خبر است ؟ شاید این اخبار هیچ ارتباطی به هم نداشته باشند اما این سئوال مطرح میشود که در خانواده ورزش ایران اینهمه اخبار گوناگون به چه معنایی است , از زمانی که سرداران رشید اسلام بر ورزش کشور چمبره زده اند , از این گونه حوادث بسیار می شنویم و می بینیم . از قتل قوی ترین مرد آهنی ایران تا ممنوع التصویر شدن مجری برنامه ورزشی بعد از مصاحبه با یکی از سرداران تا تهدید روزنامه نگاران توسط سرداری دیگر به درج خبر اخراج ژوزه تا .... سرداران رشید اسلام , این بازجویان و شکنجه گران حرم حسینی خامنه ای از جان جوانان ورزشکار و ورزش دوست ایران چه میخواهند . 
شاید بهتر باشد عادل فردوسی پور , مجری برنامه نود , بیش از پیش مواظب خودش باشد ! ورزش ایران و مخصوصا فوتبال ایران در ید تسخیر سرداران اسلام است . سرداران نظامی اسلام خوب بلد هستند چه کنند خوب ! خیلی خوب 


تحقیقات جنایی برای شناسایی علت مرگ نیما نهاوندیان مجری صدا و سیما از سوی پزشکان جنایی و تیم پلیسی آغاز شد. یک مقام آگاه در گفتگو با مهر اظهار داشت: جسد این مجری صدا و سیما بامداد امروز در خانه اش در غرب تهران کشف شد پس از اطلاع تیمی از ماموران همراه بازپرس جنایی در محل حاضر شده و  تاکنون پرونده به اداره دهم فرستاده نشده و باید منتظر اعلام علت مرگ از سوی پزشکی قانونی باشیم. نیما نهاوندیان از مجریان ورزشی شکه دو سیما بود که از چندی قبل فعالیت خود را در شبکه "شما" آغاز کرده بود.