حق مسلم ما

دی ۰۲، ۱۳۹۱

امام خامنه ای : این دست { بی بی دل } حکم است !

بعد از باخت سنگین خانواده هاشمی درکازینوی نظام اسلامی , و عدم توفیق بی بی خاج و سرباز خاج خاندان هاشمی در برابر آس ولی امر مسلمین , اینبار حضرت امام خامنه ای , کشتیبان نظام مقدس اسلامی و جانشین برحق حضرت محمد بر گیتی , فرمودند این دست بی بی دل حکم است !
حال ما نمی دانیم این کارت در دستان مبارک ولی امر است یا در دستان خسته و ضعیف حریفان از نفس افتاده ! در دستهای قبلی بازی  , سرباز گل ( حاج مهدی ) و بی بی گل ( فائزه خانوم ) حذف شده اند و همچنین شاه دل ( یادگار امام ) در سومین دست بازی حذف شده است . البته بی بی خشت ( فاطی زلزله ) هم مدتهاست که در کنار سرباز خشت ( حاج سید محمود ) حذف شده اند لازم نیست عرض کنیم بی بی پیک در حال حاضر در کنار همسرش سرباز پیک در حصر خانگی است و رسما توسط مقام عظمی ولایت حذف شده است.
به نظر ما بازی قدری کسل کننده و در عین حال حساس شده است و اینکه در این شرایط معظم اله فرموده اند حکم دل است , این شک و شبه را ایجاد کرده که نکند کارت بی بی دل در دستان مبارک است و هنوز رو نکرده اند و تصمیم دارند بازی را اینبار با این کارت به انجام برسانند .
این روزها صحبت ها و حرفهایی از بی بی دل می خوانیم و می شنویم که کم از سخنان بی بی گل نیست که حتی بیش هم هست . شما هم این مطالب را که در زیر اورده ایم بخوانید و حدس بزنید چرا بی بی دل حکم است ؟ آیا به انتخابات پیش رو ربط دارد یا به شایع سفر مقامات آمریکایی به ایران که قرار است در آینده ای دور ......روزنامه بريتانيايی « ديلی تلگراف » می نويسد که نعيمه اشراقی، نوه آيت الله خمينی در گفت وگویی با اين روزنامه ضمن حمله به رژيم حاکم بر ايران به خاطر انحراف از آن چه که وی «اهداف اصلی انقلاب اسلامی» می نامد، رهبران فعلی ايران را به خاطر جلوگيری از گسترش دموکراسی مورد انتقاد قرار داده و گفته است که احتمال می دهد وی را دستگير کنند. وی در بخشی از اين گفت وگو می گويد که طرفدار باز شدن فضای سياسی جامعه ايران و آزادی مردم برای ابراز عقايد است. در همين حال به غرب هشدار می دهد که تحريم های شديد عليه ايران فشار زيادی به مردم وارد کرده ولی تاثير چندانی روی حکومت نخواهد داشت. نعيمه اشراقی از کاربران فعال شبکه اجتماعی فيس بوک است و در مواردی ديدگاه های خود به طرفداری از دمکراسی و اظهار نظرهای انتقادی از حکومت ايران را روی اين شبکه منتشر کرده است. او حدود پنج هزار دوست و مرتبط روی شبکه فيس بوک دارد که فقط با استفاده از نرم افزارهای فيلتر شکن غيرقانونی می تواند با آن ها ارتباط برقرار کند. خانم اشراقی می گويد که برای وی مقاومت در برابر رژيم سخت گيرانه ای که توسط آيت الله خامنه ای بر کشور حاکم شده است، حکم يک وظيفه را دارد.
 نعيمه اشراقی در بخشی از گفت وگو با روزنامه ديلی تلگراف می گويد: «نظامی که پدر بزرگ من (آيت الله خمينی) بنا کرد بر راهنمايی های معنوی برای حکومت استوار بود و مشروعيت خود را از موافقت مردم کسب می کرد. فرضيه حکومتی که امروزه حاکم است، بخش های گسترده ای از جامعه را از حکومت جدا کرده و به انحراف از مسير اوليه انقلاب منجر شده است.» خانم اشراقی مهندس پتروشيمی است و سال گذشته از حجاب اجباری انتقاد کرده و به اقدامات حکومت برای مسدود کردن دسترسی مردم به شبکه اينترنت اعتراض کرد. وی می گويد: «وقت آن رسيده که حکومت ايران به اجرای موازين دمکراتيک متعهد شده و مقابله با افراد و گروه های خارج از حکومت را پايان دهد. حکومت بايد هراس از انتقال فنآوری های جديد ارتباطاتی را خاتمه دهد.» نعيمه اشراقی می افزايد:« فقط در صورت باز کردن مرزهای جغرافيايی و اجتماعی کشور به سوی جهان خارج و جريان آزاد اطلاعات به داخل کشور ما می توانيم پيشرفت و رفاه جوامع ايران را تضمين کنيم.» او می افزايد با وجود تعلق به يکی از خانواده های سرشناس از رهبران انقلاب اسلامی ايران وی نيز از خطر سرکوب آزادی بيان در عرصه اينترنت در امان نيست. وی می گويد:« نه تنها نگران آن هستم که يک روزی نيروهای امنيتی به منزل من بيايند، که در حقيقت فکر می کنم که يک روزی اين اتفاق خواهد افتاد و سرنوشت من نيز با ساير آزاد انديشانی که امروزه پشت ميله های زندان هستند تفاوت نخواهد داشت.» ولی وی می افزايد که حکومت ايران در صورت دست زدن به يک چنين اقدامی با اعتراض و انتقاد افراد و جناح های با نفوذ مواجه خواهد شد. روزنامه « ديلی تلگراف » می افزايد که حکومت ايران طرح های پيشرفته ای را برای جدا کردن ايران از شبکه جهانی اينترنت و راه اندازی يک شبکه اينترنتی ملی در دست اجرا دارد. نظام جمهوری اسلامی در همین حال يک نيروی ويژه برای حفاظت و کنترل عرصه مجازی سازمان داده و ده ها نفر از فعالان عرصه اينترنت را بازداشت کرده است. چند هفته پيش، سعيد شکريان، فرمانده حفاظت سايبری نيروی انتظامی ايران به خاطر مرگ ستار بهشتی وبلاگ نويس در زندان اوين از کار برکنار شد. اما کنترل پليس بر شبکه اينترنت و فعاليت کاربران ادامه دارد. روزنامه «ديلی تلگراف» در پايان می نويسد که نعيمه اشراقی به معنايی در حال ايفای نقش پدربزرگ خود (آيت الله خمينی) در دوران قبل از وقوع انقلاب اسلامی است. آيت الله خمينی با سخنرانی های خود در تبعيد که به صورت نوارهای صوتی و يا اعلاميه به داخل ايران قاچاق می شد با رژيم شاه مبارزه می کرد. آيت الله خمينی بنيانگذار جمهوری اسلامی پنج فرزند داشت و خاندان وی هنوز هم با در دست داشتن مديريت بنيادهای خيريه و عهده داری مقام های مشورتی در حکومت نقش مهمی در اداره سياسی جامعه ايران ايفا می کند. نعيمه اشراقی می گويد که ديدگاه های جسورانه وی در قالب فرهنگی خانواده قابل قبول قلمداد می شوند. وی می گويد:« ما هميشه يک تعادل خوبی بين تعلق به يک خانواده مهم و داشتن ديدگاه های فردی و مستقل را رعايت کرده ايم.» منبع

لینکهای مرتبط با مطلب بالا
نعیمه اشراقی به کمپین " نه به حجاب اسلامی " پیوست
واکنش احمد جنتی به سخنان نعیمه اشراقی