حق مسلم ما

آذر ۱۰، ۱۳۹۱

القاعده ایران برای عوامل فیلم | من مادر هستم | خط و نشان کشید !

در پی بیانیه گروه موسوم به «انصار حزب‌الله شاخه ایرانی القاعده » که در آن برای لغو مجوز فیلم «من مادر هستم» ضرب‌الاجل تعیین شده، کارگردان  این فیلم از خود دفاع کردند.
عوامل القاعده لیبی چندی قبل بدلیل اکران محلی یک فیلم غیر حرفه ای و آماتور سر سفیر آمریکا را بریدند .
پیش از اینها عناصر القاعده با تخریب ساختمانهای سینما در افغانستان , فرهنگ القاعده ای را به جهانیان نشان داده بودند .
مسعود دهنمکی , فرج الله سلحشور و حسین الله کرم رهبران فرهنگی انصار حزب الله ( شاخه ایرانی القاعده ) که سابقه مشخص در بستن سینما ها و ممنوعیت اکران فیلم ها دارند , بصورت تلویحی از کشتن و سر بریدن دفاع کرده اند .
سلحشور پیشتر رسما اعلام کرده بود اگر چهار فیلمساز ایرانی اعدام شوند سینمای ایران به سینمای ولایی تبدیل خواهد شد .
در ویدیوی کوتاه زیر , به نوع صحبت کردن و استدلال عناصر القاعده با فریدون جیرانی در حاشیه برگزاری اکران فیلم من مادر هستم توجه کنید .