حق مسلم ما

مهر ۱۸، ۱۳۹۱

به سلامتی بشار اسد , قلک امام رضا شکست !

ملایان و تخم ترکه ریا و فریب به مردم بی سواد و مهجور میگویند پول بیندازید داخل ضریح تا حاجات شما برآورده شود ! پول بندازید داخل قلک ائمه اطهار و تخم و ترکشان تا بیماریتان شفا یابد , دخترتان عروس شود , پیرتان ترک اعتیاد کند , دختر همسایه دست از سر پسر شما بردارد , سفر مکه و کربلا بخرید و خلاصه آخر خوشبختی ....بعد هم به اسم غبار روبی و به میمنت و مبارکی , با ظواهری فریبنده و گرگانی به لباس میش می آیند و پولها را دسته بندی میکنند و با نرخ دولتی 1226 تومان به دلار سبز شیطان بزرگ تبدیل میکنند و می فرستند محضر حضرت بشار الاسد تا خون زنان و کودکان و فرزندان سوریه را بریزد , شاید چند صباحی بیشتر دیکتاتوری کند . ! تنها قلک امام رضا نیست که گاهی میشکند , تنها بشار اسد نیست که از این پولها میگیرد ,  هزاران هزار قلک خرد و کلان در ایران دفن شده است , هزاران بشار اسد و اسماعیل هنیه و... در دنیا هست .
اینبار به سلامتی بشار اسد قلک را شکاندند ...! 
امان از جهل امان از نادانی و امان از نیرنگ و فریب و ریا ! چرا ما مردم ایران اینقدر نادانیم ؟ چرا ؟

شعیه نفهم ایرانی پول میدهد تا شیعه سوری کشته شود ؟ این یکی پول میدهد تا اسلام حفظ شود و خودش برود بهشت , آن یکی جان میدهد تا خاکش حفظ شود و خودش برود بهشت !
اما انگار کودکان ورزقان و هریس و ابهر و... انسان نیستند . شاید هم هستند اما کلید بهشت را زیر انبوه آوار زلزله گم کرده اند , شاید هم ...!

آیا درست نیست بگویم , مردم جاهل و نفهمی که بجای تعقل و تفکر و بجای مراجعه به پزشک و کارشناس و ... برای حل مشکلاتش پول می اندازد داخل قلک طلا گون منسوب به ائمه اطهار لیاقتش حکومت فاشیستی اسلامی به سرکردگی حرامیانی چون سید علی و محمود و اکبر است !...؟