حق مسلم ما

مهر ۲۲، ۱۳۹۱

جناب ارسلان فتحی پور با ارز معذرت ! مردم ایران جیگر نیستند ؟


رييس کميسيون اقتصادی مجلس روز شنبه گفته است، طی روز های اخير « پنج ميليارد دلار ارز تقلبی» وارد بازارهای ايران شده و در ميان مردم توزيع شده و يا در حال توزيع است. به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران،‌ايسنا، ارسلان فتحی‌پور، رييس کميسيون اقتصادی مجلس ،ضمن اعلام اين خبر گفته است:متاسفانه اين ارزها در حال توزيع در سراسر کشور است و مردم بايد مراقب باشند تا مالباخته نشوند. رييس کميسيون اقتصادی مجلس در خصوص منبع و نحوه توزيع دلار های تقلبی توضيح بيشتری ارایه نکرده است. ...؟
حال چند سئوال بچگانه :
1- از کجا میدانند دقیقا 5 میلیارد دلار تقلبی آمریکا وارد بازار شده ؟
2- چطوره که چهار دلال را دستگیر میکنند ! ولی کسانی که این ارزها را در این حجم زیاد تقلبی وارد بازار کرده اند دستگیر نشده اند ؟
3- چرا مقامات امنیتی , انتظامی , قضائی , بانکی در این مورد چیزی نگفته اند ولی نماینده مجلس اینقدر دقیق از همه چیز خبر دارد ؟ شاید خودش مجری این طرح است ؟
4- یعنی صرافان و دلالان ارز یا کسانی که در این بازار هستند وسیله ای برای تشخیص ارز تقلبی ندارند ؟ سرشان همیشه کلاه میرود ؟ 
5- آیا این ترفند رژیم است یا حقیقت انکار نشده ؟ آیا مردم را می خواهند بترسانند تا ارز نخرند شاید تقاضا کم شود و قیمت ارز بیاد پائین ؟
6- چند میلیارد فرانک سوئیس , دلار استرالیا , افغانی افغانستان و یا مثلا لیر ترکیه که تقلبی است وارد بازار شده ؟ فقط دلار شیطان بزرگ وارد شده یا سایر ارزها هم ؟
شاید هم جناب اقای فتحی پور , رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ملت ایران را با امت اسلامی ( جیگر ) اشتباه گرفته اند ؟ شاید هم ایشان برای خودشان یک بیزینس تقلبی درست کرده اند ؟ شاید هم ....