حق مسلم ما

مهر ۰۳، ۱۳۹۱

پاسخ قاطع علی لاریجانی به محمود احمدی نژاد , در باب گوه خوردن نمایندگان

بعد از اینکه  محمود احمدی نژاد در جواب سئوال خبرنگار  BBC  که از او پرسید  نمایندگان مجلس اعتراض به تعداد همراهانت کرده اند و محمود پاسخ داد گوه خورده اند ! دکتر علی لاریجانی بعنوان رئیس مجلس اسلامی پاسخ قاطع و کوبنده ای را برای محمود فرستاد !  نمایندگان مجلس نماینده مردم ایران هستند , و کسی که به نمایندگان بگوید گ ... یعنی به مردم ایران گفته است . در ضمن نمایندگان مجلس نماینده ولی فقیه هم هستند چون ولی فقیه در انتخابات به انها رای داده است . خمینی گفته بود مجلس در راس امور است ! 
در مملکت امام زمان ادبیات سران آن که نوادگان علی و فاطمه هستند مشابه هم است . در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت استفاده از الفاظ چاله میدانی نه تنها واجب , بلکه سنت است ! دهها حدیث در نهج البلاغه آمده که در آنها از چنین الفاظی استفاده شده ! مثلا علی در نامه ای به مالک اشتر نوشته است گوه بخوری از پول بیت المال خرج عیاشی برادرت کنی !  ویدیوی زیر را ببینید ( 40 ثانیه )
باید گوه گرفت دین و مذهبی که رهبرانش اینها باشند


برخی از ناظران معتقدند محمود احمدی نژاد با یک کلمه " گوه خوردند " جنجال بوجود آمده پیرامون دستگیری و زندان رفتن فائزه و مهدی رفسنجانی را به حاشیه برده است ! 
کارشناسان گوه خوردن محمود احمدی نژاد را به هیچ  خمینی تشبیه کرده اند ! 
خمینی در پاسخ خبرنگاری که در هواپیما از او پرسید حال که بعد از چندین سال به ایران بر میگردید چه احساسی دارید ؟ پاسخ داد " هیچ "


محمود همیشه نمایندگان را تحقیر کرده و هیچ نماینده ای جرات نداره جوابی متناسب و در خور بدهد 




ضیافت شام مجلس شورای اسلامی با حضور دکتر محمود احمدی نژاد قبل از سفر به نیویورک