حق مسلم ما

مهر ۰۵، ۱۳۹۱

طرفداران رضا پهلوی ( سلطنت طلبان ) به رامین مهمانپرست حمله کردند !


پرچم شاهپرستان و لباس سفید های ما هستیم ( نوچه های شهرام همایون ) در فیلم کاملا مشخص است . عجب ادبیاتی دارند طرفداران رضا پهلوی . خدا نکنه رضا پهلوی و طرفدارانش به قدرت برسند . مردم ایران را باربی کیو میکنند . شاهپرستان اصرار داشتند کار مجاهدین بوده ولی با این فیلم معلوم شد کار کدام گروه بی فرهنگ بوده . 
رضا پهلوی بخاطر این حرکات و حرفهای طرفدارانش باید از ملت ایران عذرخواهی کند . رضا پهلوی و طرفدارانش ثابت کردند هیچ تفاوتی با ساندیسخوران ولایتمدار و سید علی شیرگی ندارند .
این حرفها و حرکات  با فرهنگ ایرانی سازگار نیست ! این فرهنگ پادشاهی پهلوی است . طرفداران رضا پهلوی با دیدن رامین مهمانپرست ( نماینده تروریستهای اسلامی) محتویات شرتشان را آوردند توی دهانشان ! فرهنگ 2500 ساله شاهنشاهی را به جهانیان نشان دادند .

طرفداران رضا پهلوی با ایجاد پروپگاندا و تبلیغات گسترده در سایتهای اجتماعی مانند بالاترین , فیس بوک و... اصرار داشتند این رفتار را به مجاهدین خلق نسبت دهند , و میگفتند کار مجاهدین بوده . اگر چه فرهنگ مجاهدین و جمهوری اسلامی یکی است و بر پایه اسلام است و هیچکدامشان بر دیگری ارجح نیست اما با این ویدیو ثابت میشود که اولا رضا پهلوی و شاهپرستانش چگونه فرهنگی دارند . ثانیا خیلی ترسو هستند و جرات ندارند مسئولیت کار خودشان را بپذیرند . سوم اینکه خدا اون روز رو نیاره   اگه بقدرت برسند خدای ناکرده هزار بار از جمهوری اسلامی و مجاهد بدترند .
شهرام همایون رئیس دستمال بدستان شاخزاده رضا پهلوی است . 
خدا رضا پهلوی را شناخت و به او شاخ نداد وگرنه .... خودتان این فیلم را ببینید ! بیخود نبوده پدرانمان شاه را از کشور بیرون انداختند . مرگ بر شاه و شاهزاده و فرهنگ شاهینشاهی .

نسبت شعبان بی مخ به محمد رضا پهلوی مثل نسبت شهرام همایون است به شاخزاده رضا پهلوی
ورژن جدید شعبان بی مخ
فرهنگ شارلاتانیزم  شاهنشاهی همان فرهنگ ارعاب جمهوری سید علی خامنه ای است















گيرم خود احمدى نژاد رو هم كتك زديم، پياممون چى ميخواد بشه؟ ميخواهيم به دنيا بگوئيم كه چنانچه ما بر سر كار بيائيم داغ و درفش بپا ميكنيم؟ وقتى در روز روشن و در كشورى كه قوانين خاص خود را دارد، اينچنين عربده و جيغ ميكشيم براى كتك زدن مزدور خامنه اى، چه تضمينى ميدهيم كه در فرداى ايران، عقلانيت را جايگزين احساس كنيم. چرا نميخواهيم بياموزيم كه دنياى سياست، عقل مدار است. تا كى ميخواهيم با رفتار احساسى مان به جنبش و مبارزه با حاكميت جنايتكار جمهورى اسلامى ضربه بزنيم. يامان نرود كه رفتار غرب از زمانى با ما تغيير كرد كه سفارتخانه هاى جمهورى اسلامى را در چندين كشور اشغال كرديم و عده اى از كاركنان سفارتخانه ها را كتك زديم. از همان زمان بود كه نگاه كشورهاى غربى را به خودمان تغيير داديم و انهمه مشكل براى خودمان بوجود اورديم كه سالها اصلى ترين كارمان تصحيح ان عمل بود.


زنده باد جمهوری ایران - جمهوری دمکراتیک ایران - جمهوری سکولار ایران