حق مسلم ما

شهریور ۳۱، ۱۳۹۱

مجاهدین را ببخشیم , اما فراموش نکنیم !

در خبر ها آمده بود که آمریکا مجاهدین را از لیست سیاه تروریستی خارج میکند ! نویسنده این مطلب مجاهد خلق نیست و آنها را تائید نمی کند ! قصد نویسنده حمایت از سازمان مجاهدین خلق نیست . من نماینده ملت ایران نیستم و نقطه نظرات خودم را می نویسم ! شما هم با مطالعه این چند سطر میتوانید با من موافق یا مخالف باشید و نظرتان کاملا محترم است .

در شرایط فعلی اپوزیسیون ایران به اندازه کافی مشکلات و گرفتاری دارد , اصلا به مصلحت مردم ایران نیست تا دوباره بر سر موضوع خروج یک سازمان از لیست سیاه آمریکا به همدیگه حمله کنند .
حمله لفظی هر کدام از گروههای اپوزیسیون به مجاهدین , مردم را در یک سیکل معیوب جدید قرار خواهد داد که منفعت آن فقط و فقط متوجه نظام دیکتاتوری اسلامی سید علی خواهد بود .
چه بخواهیم چه نخواهیم این سازمان از لیست خارج خواهد شد , پس بهتر است آنها را بخاطر کارهای قبلشان ببخشیم اما هرگز فراموش نکنیم
بطور قطع با خروج این گروه از لیست سیاه , فعالیتهایشان بیشتر و شکل جدیدی به خود خواهد گرفت .
هیچگونه تردیدی نیست که از اختلاف مجاهدین با سایر گروههای اپوزیسیون فقط جمهوری فاشیستی اسلامی سود میکند .

بدون شک سازمان مجاهدین با تجربه در سالهای گذشته , باید به نقاط ضعف خود پی برده باشد و باید فهمیده باشد که نفرت بخش بزرگی از مردم ایران با این سازمان بر سر اصول و مبانی دست ساز این گروه است . اگر این گروه خودش را با شرایط جدید نتواند وفق دهد و بر سر اساسنامه گذشته خود باشد و پافشاری کند بر آنچه به آن معتقد است , مطمئن باشید مثل سابق از اقبال زیادی برخوردار نخواهد بود , و بسیار بسیار به انزوا گشیده خواهد شد  . جوان امروز ایرانی با دسترسی به تمام منابع مطالعاتی و دنیای آزاد اینترنت و فیس بوک و... هرگز با شعارهای 1400 سال قبل و اصول واپسگرای اسلامی رفاقت و قرابت ندارد ! اگر داشت ولایتمدار میشد نه سبز !؟
مجاهدین هیچگونه حرف جدیدی ندارند . آنها اسلامی هستند و بهشت را زیر سایه شمشیرها میدانند . با حملات لفظی و جناحی به گروهک مجاهدین فقط و فقط آنها را بزرگ خواهیم کرد و سید علی را شاد .
در کشورهای متمدن امروزی از المان تا آمریکا احزاب تند رو و رادیکالی هستند و فعالیت هم میکنند , هرگز هم با اقبال عمومی روبرو نمی شوند . اما اگر به انها حمله لفظی شود و مورد تهاجم قرار گیرند , ناخود آگاه بزرگ میشوند . دقیقا مشابه آنچه مسلمانان احمق و ابله این روزها انجام دانند بخاط یک فیلم مزخرف که مثلا به محمد توهین کرده . هر کس هم ندیده بود کنجکاو شد ببیند و هرکس هم شک داشت مسلمانان وحشی اند مطمئن شد و از طرفی بزرگترین تبلیغ رایگان برای فیلمی کردند که خودشان با آن مخالف بودند .
ماندلا گفت " در آفریقا آنها را بخاطر جنایاتشان بخشیدیم اما فراموش نمیکنیم " و امروزه آنها بسیار بسیار کمرنگ هستند . بی جهت به دست خودمان آنها را رنگ نکنیم و بزرگشان نکنیم ! قبول کنیم که هنوز در ایران آدمهایی هستند که درماه لوگوی پپسی کولا می بینند .
خروج مجاهدین از لیست سیاه را به یک باخت برای سید علی تبدیل کنیم نه به یک شادی برای اصحاب خمینی !