حق مسلم ما

مرداد ۲۵، ۱۳۹۱

محمد رضا عالی پیام ( هالو ) , مهمان سربازان گمنام امام زمان است .

احتمالا هالو نماز عید فطر را در زندان اوین خواهد خواند ! شاید هم ایشان را برده اند زندان اوین تا ذکات فطریه اش بیفته گردن حکومت اسلامی . شاید هم .... حالا صبر کنیم تا خودش اگه ازاد شد که گمان نکنم , خواهد گفت چرا به ضیافت اوین رفته .
 امروز ظهر ماموران اطلاعات با لباس شخصی و با حکم تفتیش به خانه محمدرضا عالی پیام ریخته اند ایشان را دستگیر کرده اند و تمامی کتابها نوشته ها کامپیوتر و خودش ایشان را برده اند و تاکنون همه تماس ها و جستجو های خانواده و دوستانشان برای پیدا کردن ایشان بی نتیجه بوده و معلوم نیست ایشان به کجا برده شده و تحت چه شرایطی هستند!

 هالو که به خاطر سروده‌های طنز انتقادی‌اش از محبوبیت خاصی برخوردار است، پس از زلزله‌ی آذربایجان، در صفحه‌ی فیسبوک شخصی‌اش نوشته بود که «از کلیه هموطنانم درخواست می‌کنم به جبران کم‌کاری رسانه‌های ملی در خبررسانی زلزله آذربایجان، تا یک هفته از عکس‌ها و نمایه‌های مناسب در پروفایل‌های فیس‌بوک‌مان استفاده کنیم. رسانه خود ماییم. خبررسانی کنید.»
او هم‌چنین در انتقاد از بی‌توجهی تلویزیون دولتی و مقام‌های حکومتی در دو روز اول وقوع زلزله‌ی اهر و هریس و ورزقان، این دوبیتی را سرود: