حق مسلم ما

مرداد ۲۱، ۱۳۹۱

فرهنگ بی فرهنگی مسلمانان یا جامعه بیمار ؟

خاک بر سرمان با این فرهنگمان ! این روزها بازیهای المپیک در لندن ( انگلستان ) برگزار میشود و هر ساعت یک نفر مدال میگیرد , کمتر وبلاگ و وبسایتی است که به مسابقات المپیک نپرداخته باشد و کمتر رادیو و تلویزیونی است که در مورد این مسابقات برنامه نداشته باشد .
در لابلای این مسابقات بسیاری عکس و فیلم , در دنیای مجازی و حقیقی نمایان میشود که ظرافتهایی دارد و هیچکس به آنها توجه نمی کند , صرف نظر از مسابقات و بازیها !
در جهان اسلام , یک زن هنرپیشه ایرانی جلو دوربین بدنش را لخت میکند ! در دنیای ایرانی ها زلزله میشود !
یک زن مصری جلو دوربین لخت میشود , جهان اسلام بخطر می افتد و برایش حکم اعدام طلب میکنند !
یک زن پاکستانی خواننده عکس لختی از او روی جلد مجله ای هندی مراکشی چاپ میشود , او را ترور میکنند !
 یک مدل تونسی عکس نیمه برهنه ای را روی جلد مجله میگذارد  , شورش میشود و....
اما ... اما ... اما
یک مرد لخت میشود , فرقی ندارد ایرانی باشد یا ترک یا مصری , آب از آب تکان نمی خورد ! 
توی مرد معروف و مشهوری , توی مرد الگوی بسیاری از نوجوانانی , توی مرد قهرمانی توی مرد ... لخت هم که بشوی و عکست همه جا پخش شود باز هم برایت دست میزنند , باز هم به تو جایزه میدهند باز هم ....
جامعه مسلمان یک جامعه بیمار اجتماعی است ! فرهنگ اسلامی یک بی فرهنگی انسانی است , اگر لخت شدن جلو دوربین بد است ! ؟ ! برای تو نره خر هم بد است نه فقط برای من . این چه سنت و آداب و رسومی است که مسلمانان دارند . این چه فرهنگی است که جامعه مردسالار مسلمانی دارد ؟ 
چرا ما ایرانیان سعی نمی کنیم خودمان را از این بی فرهنگی اسلامی برهانیم ؟ چرا ؟ کجایند آن مردهای ایرانی که با لخت شدن گلشیفته , آتشفشان غیرت شده بودند ؟ کجایند برنامه سازان تلویزیونی و رادیویی که برای آن ماجرا هزاران سناریو ساختند و صدها کارشناس به میزگردشان آوردند . کجایند ان کثافتهای اسلامی که برای لخت شدن گلشیفته از خانواده و دوست و همکاران هنری اش مصاحبه تلفنی تهیه میکردند ؟ کجایند آنها تا ببینند قهرمانان المپیکشان لخت عکس گرفته اند و امنیت اجتماعی زنان را به مخاطره انداخته اند و ..... ! 
جامعه فاشیستی اسلامی , حکومت مرد سالار اسلامی , قوانین مرد پرور قرآنی , آداب و رسوم زن ستیز اسلامی و.... ما خودمان مشکل داریم . عقل و فکر و اندیشه ما توسط ملایان خرافه پرست روضه خوان معیوب شده است .

واقعا درست گفته آنکه فرموده " مرگ خوبه اما برای زن همسایه "